۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ۱۴۰۰ استان سبز می شود/گازرسانی به همه نقاط استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ۱۴۰۰ استان سبز می شود/گازرسانی به همه نقاط استان

یاسوج - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ گاز رسانی به همه نقاط استان کهگیلویه و بویر احمد اجرا و این استان به عنوان استان سبز در کشور معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری بعدازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در محل استانداری اظهار کرد: ۱۸۴ هزار مشترک گاز، در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارند که ۱۳۴ هزار مشترک شهری و دیگر مشترکان مربوط به روستاها هستند.

وی بیان داشت: ۸۰۵ روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز بهره مند هستند و یک هزار و ۱۷۵ روستا در استان قابلیت گازرسانی دارند.

کلانتری اعتبار هزینه شده برای اتصال هر خانوار به شبکه گاز را ۱۲۰میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر بوده و به دلیل شرایط کوهستانی و سختگذر بودن برخی مناطق روستایی، برای انشعاب گاز هر خانوار ۵۰۰ میلیون ریال هزینه می شود.

وی با بیان اینکه در بخش آب در استان نیز سرمایه گذاری های خوبی در استان انجام شده، افزود: وزارت نیرو در استان، هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری‌ داشته که بر مدیریت منابع آب متمرکز شده است.

استاندار تصریح کرد: همچنین در استان ۱۳ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن محرومان، مسکن روستایی و طرح اقدام ملی احداث می شود که به واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha