۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
تامین اعتبارات لازم برای رفع نیاز مناطق محروم به ماشین‌آلات در کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس:

تامین اعتبارات لازم برای رفع نیاز مناطق محروم به ماشین‌آلات در کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، از اصلاح بند(د) تبصره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جهت تامین اعتبارات لازم برای رفع نیاز مناطق محروم به ماشین آلاتی همچون آتش نشانی و حمل زباله خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان، در تشریح جزییات پیشنهاد خود در کمیسیون تلفیق بودجه برای تامین ماشین آلات مورد نیاز مناطق محروم در قالب اصلاح بند(د) تبصره ۵ لایحه بودجه۱۴۰۲، گفت: از آنجاییکه اکثر شهرها و روستاهای مناطق محروم فاقد ماشین آلات از جمله حمل زباله، لودر، آتش نشانی، ون و ... هستند لذا جهت رفع محرومیت در این حوزه پیشنهاد اصلاح بند(د) تبصره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۲ را ارائه دادم.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: در پی ارائه این پیشنهاد تامین ماشین آلات مورد نیاز در شهرهای مناطق محروم با اکثریت آراء به تصویب رسید.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، یادآور شد: در این بند به شهرداری‌های کشور و سازمان‌های وابسته به آنها اجازه داده می‌شود که بابت حمل و نقل عمومی زیرساخت‌های شهری تخصیص اعتبار تا سقف ۱۲۰ هزار میلیارد ریال از محل اوراق مشارکت را جهت مدیریت پسماند و نیروگاه‌های زباله سوز و ... در دستورکار قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توجه به این مهم از مواردی بوده که در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مغفول باقی مانده بود بنابراین با ارائه این پیشنهاد و تصویب آن نیاز مناطق محروم به این نوع ماشین آلات رفع خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۵٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha