۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
آغاز طرح حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو  در فارس
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس خبرداد؛

آغاز طرح حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو در فارس

شیراز- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: طرح حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو در استان با توزیع پک سیسمونی، پوشاک و تسهیلات بدون بهره در استان آغاز شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس، حسین پور نورعلی در دیدار با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان توانسته در راستای محرومیت ‌زدایی در روستاها و مناطق حاشیه شهر اقدامات خوبی انجام دهد.

وی با اشاره به رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی و تحولات چشم‌گیری در سطح استان، بیان کرد: نیازمندی‌های مردم مناطق محروم توسط این گروه‌های جهادی احصاء و نهادها مکلف هستند تا با تابلو دولت انقلابی پیش بروند.

پورنورعلی با اشاره به سه بنیاد برکت، بنیاد ۱۵ خرداد و بنیاد احسان گفت: اولویت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توانمند سازی افراد نیازمند و امور زیر بنیایی در قالب ایجاد اشتغال و پروژه های عمرانی است لذا با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، گروهای جهادی در خصوص تولید و اشتغال دغدغه‌های زیادی دارند.

وی اظهار کرد: بنیاد برکت در حوزه اشتغال و اقدامات عمرانی و زیرساخت با تمرکز فعالیت‌ها در روستاها و حاشیه شهرها فعالیت دارد که کارهای محرومیت‌زدایی را در مناطق سیل‌زده جنوب فارس در دستور کار دارد. همچنین در این بنیاد درمان ناباروری زوجین جوان دنبال می‌شود.

پورنورعلی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد نیزدر حوزه ماموریت ناباروری و در بحث جوانی جمعیت مشعول بکار است.

کد خبر: ۲۰۵٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha