۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
توسعه بازارهای صادراتی طی سال آینده در زنجان به جد دنبال می شود
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

توسعه بازارهای صادراتی طی سال آینده در زنجان به جد دنبال می شود

زنجان- رنگ رونا،ر ئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: توسعه بازارهای صادراتی و ورود به بازار کشورهای جدید در سال آینده در استان زنجان مورد تاکید است و به جد دنبال می شود. 

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال آینده برنامه اعزام و جذب هیئت های تجاری خارجی را داریم، گفت: ۸۶ درصد صادر کنندگان استان زنجان عضو اتحادیه هستند.

وی ابراز کرد: این اتحادیه از تشکل های فعال اتاق بازرگانی می باشد که طی چهار سال گذشته برنامه های خود را در راستای اهداف و سیاست های کلی اتاق پیش برده است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه اتحادیه صادرکنندگان استان به صورت تخصصی به عنوان تنها تشکل تخصصی در موضوع صادرات ورود کرده و فعالیت دارد، گفت: موضوعات مرتبط با صادرات و صادرکنندگان در استان از سوی اتحادیه مورد اهتمام جدی بوده و همکاری با سایر ارگان ها و نهادها و دستگاه های ذیربط صورت می گیرد.

رنگ رونا با اشاره به همکاری هایی که طی سال های گذشته در زمینه ای پژوهشی و تحقیقی با سازمان صمت صورت گرفته است، تصریح کرد: زمینه های توسعه و رشد اقتصاد استان به ویژه در بخش صادرات با همکاری سازمان صمت در دستور کار برنامه های اتحادیه قرار دارد.

وی یادآور شد: اتحادیه به عنوان یکی از تشکل های فعال اتاق در سال آینده این برنامه ها را در کنار اتاق بازرگانی زنجان پیگیری خواهد کرد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان افزود: توسعه بازارهای صادراتی و ورود به بازار کشورهای جدید در سال آینده مورد تاکید است و به جد دنبال می شود.

وی ابراز داشت: حل مشکلات فعالان اقتصادی بسیار مهم است چرا که توجه به این مقوله باعث ارتقای تولید و ایجاد اشتغال می شود.

کد خبر: ۲۰۵٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha