۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
سرمایه‌گذاران در گلستان با در بسته مواجه نمی‌شوند
معاون استاندار گلستان:

سرمایه‌گذاران در گلستان با در بسته مواجه نمی‌شوند

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: شرایط شهرک‌های صنعتی استان برای سرمایه‌گذاری مهیاست و سرمایه‌گذاران در استان با در بسته مواجه نمی‌شوند.

ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر دیدگاه و نظر استانداری گلستان بر این است که به‌طور جد زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

وی افزود: طی دو سه ماه گذشته چندین جلسه برای تأمین آب، برق و گاز مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی اترک برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: به تازگی چند شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاه‌های گازی در استان ورود کرده‌اند و برای هفت شهرستان توافق‌نامه منعقد شد.

وی با بیان اینکه بعضی از این توافق‌نامه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند، توضیح داد: در راستای اجرای این توافق‌نامه‌ها علاوه بر اینکه برق شهرستان‌ها تأمین می‌شود عمده آن‌ها برای تقویت برق شهرک‌های صنعتی است.

کریمی با اشاره به اینکه چند ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذای برای تأمین زیرساخت‌ها در استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: شرایط شهرک‌های صنعتی استان برای سرمایه‌گذاری مهیاست و سرمایه‌گذاران با در بسته مواجه نمی‌شوند که بگوئیم زمین برای واگذاری نداریم.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در اترک فراهم است و درصدد تأمین زیرساخت‌ها برای دورنمای آینده در آن هستیم.

کد خبر: ۲۰٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha