۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
احداث پروژه‌های کمربندی جنوبی و گردنه‌ گویجه‌بئل در سال آینده نهایی شود
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

احداث پروژه‌های کمربندی جنوبی و گردنه‌ گویجه‌بئل در سال آینده نهایی شود

اهر- محرم زاده، نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های کمربندی جنوبی و گردنه‌ گویجه‌بئل باید در سال آینده نهایی شود.

احمد محرم‌زاده در حاشیه آیین افتتاح پروژه زیرگذر ورودی شهر اهر با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ورودی شهر اهر و تقاطع کمربندی جنوبی، شاه‌راه تردد به شهرستان‌های ارسباران و استان اردبیل است، خوشبختانه با تأمین اعتبار پروژه زیرگذر ورودی شهر تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفت.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اهر افزود: احداث نزدیک به ۱۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اهر آغاز شده و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های فرماندار اهر در پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: آقای استاندار، ارتقاء کمربندی جنوبی که بزرگراه اهر-تبریز را به جاده اهر-مشگین‌شهر متصل می‌کند و همچنین دوبانده کردن گردنه‌ی گویجه‌بئل را تا سال آینده نهایی و اعتبارات لازم را تأمین کنید.

محرم‌زاده خواستار احداث سدهای کچری‌چای و ایثار برای جلوگیری از بحران کم‌آبی در شهرستان اهر شد و تصریح کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها، وضعیت منابع آبی شهرستان اهر در شرایط بحرانی است لذا انتظار داریم تا استاندار آذربایجان‌شرقی برای نجات اهر از بی‌آبی، احداث سدهای کچری‌چای و ایثار را با جدیت پیگیری کنند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معاون عمرانی سابق استاندار برای پروژه‌های راه‌سازی شهرستان اهر از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری اعتبار پیش‌بینی نکرده بود، اما متوجه شدیم که استاندار آذربایجان‌شرقی برای پروژه‌های شهرستان اهر از سفر ریاست‌جمهوری اعتباراتی اختصاص داده‌اند.

کد خبر: ۲۰۵٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha