۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
رتبه نخست ایران در بیمه اجباری دام و طیور

رتبه نخست ایران در بیمه اجباری دام و طیور

قائم مقام مدیر عامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی با بیان اهمیت بیمه محصولات کشاورزی گفت: ایران در دنیا در زمینه بیمه اجباری دام و طیور رتبه نخست را داراست.

به گزارش بازار، علیرضا آل امین در نخستین نشست تجلیل از تولید کنندگان برتر و وفادار صندوق بیمه محصولات کشاورزی، هدف از بیمه اجباری دام و طیور کشور را حمایت از منافع آن‌ها اعلام کرد و گفت در زمان شیوع بیماری‌های همه گیر بین دام‌ها و طیور دولت موظف است پس از معدوم کردن بخشی از دام‌ها هزینه ضررو زیان تولید کنندگان را به آن‌ها بپردازد.

آل امین در خصوص پرداخت غرامت‌های وارده به بیمه گذاران محصولات کشاورزی گفت: از اینکه این پرداخت‌ها با تاخیر انجام شده از بیمه گذاران عذر خواهیم و همه تلاش مان را برای به صفر رساندن غرامت‌ها تا پایان سال به کار می‌بریم.

قائم مقام مدیر عامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی میزان غرامت‌های پارسال را قریب ۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون ۶۰ درصد این غرامت‌ها پرداخت شده و اهتمام بر این است که تا پایان سال همه خسارت‌ها پرداخت شود.

علیرضا آل امین بیمه زنجیره تولید را یکی از مهمترین برنامه‌های این صندوق برشمرد و گفت در صورت تایید این طرح صندوق بیمه محصولات کشاورزی می‌تواند صفر تا صد بیمه کشاورزان را تامین کند.

آل امین با اشاره به اینکه ایران توانمندی تبدیل شدن به هاب منطقه را دارد گفت: البته از کشورهای همسایه نیز پیشنهاداتی مبنی بر انجام خدمات بیمه محصولات کشاورزی و آموزش‌های لازم به این کشورها در خصوص خدمات بیمه به مدیران ایرانی شده است.

کد خبر: ۲۰۵٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha