۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
بوئینگ ۲ هزار فرصت شغلی را حذف می‌کند

بوئینگ ۲ هزار فرصت شغلی را حذف می‌کند

شرکت بوئینگ قصد دارد حدود دو هزار شغل را در سال ۲۰۲۳ حذف کند.

به گزارش بازار، شرکت بوئینگ قصد دارد در سال ۲۰۲۳ کارکنان بخش مالی و منابع انسانی این شرکت فعال در بخش هوافضا را کاهش دهد و حدود دو هزار فرصت شغلی را حذف کند.

بوئینگ روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: انتظار داریم حدود دو هزار فرصت شغلی عمدتا در بخش مالی و منابع انسانی از طریق ترکیبی از استعفای داوطلبانه و اخراج کارکنان انجام شود. در حالی که هیچ کسی از از دست دادن شغل خود مطلع نشده است، ما همچنان به روند به اشتراک گذاری شفاف اطلاعات ادامه خواهیم داد تا به افراد فرصت برنامه ریزی بدهیم.

این شرکت که اخیرا دفتر مرکزی خود را به آرلینگتون در ایالت ویرجینیای آمریکا منتقل کرده است، اعلام کرد انتظار دارد کل نیروی کار را در طول سال به طور قابل توجهی افزایش دهد. دراین بیانیه آمده است: ما در سال گذشته ۱۵ هزار تن از نیروی کار بوئینگ را افزایش دادیم و در نظر داریم امسال ده هزار کارمند دیگر را با تمرکز بر بخش مهندسی و تولید استخدام کنیم.

این شرکت همچنین اعلام کرد کل نیروی کار بوئینگ تا روز ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ شامل ۱۵۶ هزار نفر می‌شد.

سیاتل تایمز گزارش داد بوئینگ -که یکی از بزرگترین کارفرمایان بخش خصوصی در ایالت واشنگتن بوده است- قصد دارد حدود یک سوم از فرصت‌های شغلی حذف شده را به خدمات مشاوره تاتا در بنگالورو هند واگذار کند.

مایک فریدمن، مدیر ارشد ارتباطات در سخنانی اعلام کرد با کاهش خدمات مالی و پشتیبانی منابع انسانی توسط این شرکت، سایر فرصت‌ها هم حذف خواهند شد.

فریدمن گفت: با گذشت زمان، برخی از عملکردهای شرکت ما به شدت رشد کرده اند و با این رشد، بوروکراسی یا سیستم‌های متفاوت ناکارآمد به وجود می‌آید؛ بنابراین ما در حال ساده سازی هستیم.

کد خبر: ۲۰۵٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha