۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
تدوین دستورالعمل ایمنی فرودگاه ها
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام‌کرد

تدوین دستورالعمل ایمنی فرودگاه ها

سیدی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آماده سازی دستورالعمل رعایت تمام مسایل ایمنی در فرودگاه های کشور بر اساس کنوانسیون شیکاگو خبر داد.

به گزارش بازار، حمید رضا سیدی در نشست هم اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها گفت:

همزمان با برگزاری این هم اندیشی امروز دستور العمل برای اخذ گواهینامه‌های مورد نیاز به سازمان هواپیمایی کشوری تحویل شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ایمنی اصل مهم صنعت هوانوردی در جهان است و تامین ایمنی و رعایت تمام جوانب آن بر اساس ماده ۳۷ کنوانسیون شیکاگو وظیفه مهم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهارداشت: صنعت هوانوردی دارای سه ضلع هواپیمایی کشوری، فرودگاه‌های کشور، شرکت‌های هوایی است و اخیرا ضلع چهارم آن با تولید و تامین تجهیزات فنی و فرودگاهی و ناوبری هوایی در کشورمان شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که از این چهار وجه، دو وجه آن یعنی سیستم ناوبری هوایی و ساخت و توسعه فرودگاه‌های کشور را به خوبی برنامه ریزی و اجرایی کنیم.

سیدی با بیان اینکه توجه جدی به فرهنگ ایمنی در صنعت هوانوردی و شرکت فرودگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: در این راستا هوشمند سازی فرودگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون هدایت مسافران از بدو ورودی به فرودگاه تا پایان پروازها بر اساس سیستم‌های هوشمند انجام می‌شود و ما نیز باید تلاش کنیم در این راستا نسبت به هوشمند سازی فرودگاه‌های کشور اقدامات و برنامه ریزی‌های مورد نیاز را انجام دهیم.

کد خبر: ۲۰۵٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha