۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
طرح فروش فوق العاده «فجر تا فطر» اجرا می شود

طرح فروش فوق العاده «فجر تا فطر» اجرا می شود

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: فروش فوق العاده کالاها ویژه ایام دهه فجر تا عید سعید فطر برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشتی هموطنان برگزار می شود.

به گزارش بازار، منصور عالی پور در اینباره افزود: اعضای این اتحادیه با هماهنگی برخی از تامین کنندگان ارائه تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی انواع کالاها و همچنین توزیع کالاهای تنظیم بازاری تلاش دارند، شرایط لازم را برای ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه نسبت به تامین مایحتاج اساسی فراهم آورده تا هموطنان با خیالی آسوده به استقبال ماه مبارک رمضان و بهار بروند.

او در خصوص جزئیات این طرح گفت: برنج هندی و تایلندی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازاری در کنار ۳۴ قلم کالای دیگر شامل این طرح می‌شود.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ادامه افزود: برای شب عید، اعضای اتحادیه در گروه پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و شکلات نیز تدارک خوبی دیده اند تادر کنار دیگر ملزومات مورد نیاز هموطنان با ارائه تخفیفات ویژه در دسترس عموم قرار گیرد.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار داشت: تشدید بازرسی‌ها و کنترل بازار نیز درکالاها در ایام پایانی سال صورت خواهد گرفت و کماکان پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه به نشانی etkfz.com و شماره تماس ۸۸۶۲۶۲۴۳ داخلی ۵ آماده پذیرش شکایات هموطنان است.

کد خبر: ۲۰۵٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha