۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
قطعی برق توان برنامه ریزی واحدهای تولیدی را می گیرد
مدیرعامل شرکت درسا صنعت:

قطعی برق توان برنامه ریزی واحدهای تولیدی را می گیرد

گرگان- یارمحمدی، مدیرعامل شرکت درسا صنعت با بیان اینکه قطعی برق توان برنامه ریزی را از ما مختل می کند، گفت: با این شرایط حدود یک ماه از برنامه‌های خود عقب هستیم.

علیرضا یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قطع برق واحدهای تولیدی گلستان بدون برنامه بوده و برای اطلاع از خاموشی ها باید مرتب آن را از دستگاه متولی پیگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت درسا صنعت افزود: در هفته اخیر اعلام شد که به صورت یک روز در میان، برق واحدهای تولیدی قطع خواهد شد، در این شرایط امکان چینش نیروها برای حضور در محل کار سخت شده و برنامه‌ریزی‌ برای دوشیفت کردن نیروها به هم می خورد.

یارمحمدی عنوان کرد: اکثر لوازم و ابزارآلات مورد استفاده ما برقی بوده و این قطعی ها به شدت کار را به تاخیر می‌اندازد.

وی با اشاره به در پیش بودن سال جدید و زمان تحویل پروژه ها، گفت: با این قطعی برق در تحویل پروژه تأخیر شده و حدود یک ماه از برنامه‌های خود عقب هستیم.

مدیرعامل شرکت درسا صنعت اضافه کرد: از طرفی دیگر بدهی اقساط بانکی هزینه های ثابت و پرسنل و غیره وجود داشته و با تاخیر تحویل پروژه خریدار هم پرداخت خود را به تاخیر می‌اندازد و در نتیجه در تامین هزینه ها دچار چالش می شویم.

یارمحمدی با بیان اینکه قطعی برق توان برنامه ریزی را از ما مختل می کند، گفت: این شرایط و قطعی ها در استان های دیگر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: علاوه بر مشکلات کلان موجود بر سر راه تولید، قطعی برق هم به این مشکلات اضافه شده و هم اکنون در فاز منفی هستیم.

مدیرعامل شرکت درسا صنعت ادامه داد: خرید ژنراتور هم با توجه به هزینه بالای آن به صرفه نیست و تامین مالی آن در این شرایط برای ما دشوار است.

کد خبر: ۲۰۵٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha