۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
تخصیص ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های گیلان
استاندار گیلان مطرح کرد؛

تخصیص ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های گیلان

رشت- استاندار گیلان از تخصیص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی استان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با اشاره به اعطای بیش از ۹ هزار سند بنیاد علوی در این استان افزود:هفته گذشته سند بنیاد علوی که توسط رژیم پهلوی غصب شده بود به دست روستائیان رسیده و تاکنون ۹هزار و ۲۰۰ سند برای مردم و روستائیان گیلان صادر شد.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه بر ادامه‌دار بودن اعطای سند روستایی در استان گیلان بیان کرد: اعطای چهار هزار و ۸۸۶ سند روستایی در استان اقدامی بسیار مهم قابل تامل است زیرا منجر به تعیین تکلیف بخش اعظمی از اراضی روستایی شده است.

عباسی تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب زراعی در گیلان را یک اقدام موثر در کاهش تنش آبی دانست و بیان کرد: در سال گذشته علیرغم کاهش بارش باران، قرارگاه جهادی مدیریت آب در این استان تشکیل و تصمیمات و اقدامات انجام شده در این قرارگاه سبب افزایش ۱۵ درصدی کشت برنج در این استان شد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار چهار هزار و ۵۰۰‌میلیارد تومانی در تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان گیلان به مناسبت دهه فجر انقلاب گفت: کشور در تحریم همه جانبه توسط استکبار مواجه است ولی دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی با وجود تمامی این فشارها، بدهی‌ها و استقراض‌های بانکی را پرداخت و به سمت ساماندهی اقتصاد یارانه‌ای رفته است.

استاندار گیلان تکمیل برخی از پروژه های بزرگ عمرانی در استان گیلان را در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت دانست و افزود: امروز سالن استخر ورزشی فرهنگیان رشت بعد از ۱۸ سال ، در هفته دولت پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از ۱۳ سال تکمیل و همین راستا آسفالت و نوسازی جاده سیاهکل به سنگر و تکمیل میدان گیل در دستور کار دولت در گیلان است.

کد خبر: ۲۰۴٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha