۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
نمایشگاه مشاغل خانگی در یاسوج برگزار می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه مشاغل خانگی در یاسوج برگزار می شود

یاسوج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه استانی عرضه توانمندی‌های مشاغل خانگی و کسب کارهای خرد و خانگی به مدت ۱۰ روز در یاسوج برپا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حمیدرضا واعظی زاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دستگاه‌ها و ادارات پرداخت کننده تسهیلات در حوزه اشتغال در این فرصت طرح‌های اجرا شده را بررسی و میزان اشتغال آن‌ها را نیز صحت سنجی می‌کنند.

وی بیان داشت: برپایی این نمایشگاه برای تولید کنندگان سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی فرصت خوبی را برای معرفی تولیدات خود فراهم کرده و می‌توانند برای بازاریابی نیز اقدام کنند.

واعظی زاده اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تا پایان هفته جاری این نمایشگاه دایر می شود.

وی بیان داشت: برپایی این نمایشگاه فرصتی برای راستی آزمایی مشاغل خانگی و کسب کارهای خرد دستگاه‌های خدمات رسان و جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغالزایی است.

واعظی زاده با بیان اینکه ین نمایشگاه در بازار امام علی شهر یاسوج برپا می‌شود، گفت: این بازار دارای ظرفیت‌های خوبی از جمله غرفه‌های مناسب با معماری زیبای ایرانی اسلامی، داشتن پارکینگ و همچنین گنجایش برپایی نمایشگاه‌های بزرگ است.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه در بازار امام علی (ع) شهر یاسوج، معرفی هرچه بهتر این بازار به مردم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی، حمایت از بخش خصوصی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، تمرکز زدایی بازار از مرکز شهر یاسوج به سمت محلات این شهر و همچنین ترغیب جوانان جویای کار برای راه اندازی کسب کار در این بازار است.

واعظی زاده تصریح کرد: ۱۵۰ غرفه در بازار امام علی برای برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مشاغل خانگی و کسب کارهای خرد پیش بینی شده و در صورت استقبال مردم برای شرکت در این نمایشگاه، تعداد غرفه ها افزایش خواهد یافت.

وی افزود: مدت زمان برپایی این نمایشگاه ۱۰ روز بوده و مدت زمان ماندگاری واحدهای عرضه تولیدات مورد نیاز مردم در صورتی که متقاضی باشند در بازار امام علی تمدید می‌شود.

واعظی زاده اظهار داشت: این نمایشگاه در بخش‌های اقتصادی صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و خدمات گردشگری برپا می‌شود و در این نمایشگاه مشاغل خرد خانگی صندوق کارآفرینی امید و طرح‌های مشاغل خانگی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: برپایی سیاه چادر، عرضه غذاهای بومی محلی و دست ساخت‌های صنابع دستی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در حواشی این نمایشگاه است.

کد خبر: ۲۰۴٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha