۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش شیلات استان بوشهر با جدیت دنبال شود
استاندار بوشهر:

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش شیلات استان بوشهر با جدیت دنبال شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: یکی از مزیت‌های استان شیلات است، بنابراین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش شیلات استان با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند بعدازظهر چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در استانداری بوشهر اظهار داشت: در حوزه توسعه شیلات استان بوشهر به محیط پیرامونی توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش شیلات استان بوشهر تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش شیلات توسط دولت شرایط سختی دارد، بنابراین باید مردم و بخش خصوصی را به سرمایه‌گذاری در این بخش تشویق کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اراضی موردنظر برای توسعه بخش شیلات به صورت اجاره به متقاضیان واگذار می‌شود و به صورت مالکیت واگذار نخواهد شد.

تعیین چارچوبی شفاف برای واگذاری اراضی کشاورزی

وی تأکید کرد: ضرورت دارد چارچوبی مشخص، شفاف و روشن برای واگذاری اراضی کشاورزی برای توسعه شیلات در استان تعیین شود.

گراوند گفت: همه زمین‌های واگذارشده برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری که مدت اجرای آن پایان‌یافته ولی طرح اجرانشده است ضمن لغو مجوز، پس گرفته و دیگر سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

واگذاری‌ها در قالب فراخوان انجام شود

وی بیان کرد: هرگونه واگذاری زمین خارج از چارچوب مشخص‌شده، ممنوع است و واگذاری‌ها در قالب فراخوان انجام شود.

گراوند از لغو قراردادهای زمین‌های واگذارشده راکد خبر داد و بیان کرد: همه زمین‌های واگذارشده برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری که مدت اجرای آن پایان‌یافته ولی طرح اجرانشده است، ضمن لغو مجوز، پس گرفته و دیگر سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور استفاده از ظرفیت فرمانداری‌ها برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، این پروژه‌ها به صورت تفکیکی هر شهرستان تهیه شود.

کد خبر: ۲۰٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha