۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
وزارت جهاد به تعهدات خود درخصوص پرداخت خسارات سیل و سرمازدگی عمل نمی کند
نماینده مردم نهبندان در مجلس:

وزارت جهاد به تعهدات خود درخصوص پرداخت خسارات سیل و سرمازدگی عمل نمی کند

نخعی، نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی به تعهدات خود درخصوص پرداخت خسارات سیل و سرمازدگی به بهانه های مختلف عمل نمی کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مصطفی نخعی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: از وزارت نیرو و مجموعه توانیر به دلیل روند مناسب احداث پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان تشکر می کنم. انتظار داریم پست ۱۳۲ کیلوولت منطقه شاهکوه نیز با این سرعت ادامه یابد.

نماینده مردم بهبندان و سربیشه در مجلس یازدهم ادامه داد: از وزارت صمت و مجموعه ایمیدرو به دلیل مشارکت در ساخت پست ۴۰۰ کیلوولت و اجرای خط انتقال برق به شاهکوه تشکر می کنم، انتظار داریم توسعه صنعت گرانیت و تقویت زیرساخت های معدنی را در شهرستان های نهبندان و سربیشه مورد توجه قرار دهید.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی و دامپروری در شهرستان های حوزه انتخابیه اینجانب وضعیت تاسفباری دارد. دام سبک و دام عشایری نیز وضعیت مناسبی ندارند و روند مرمت قنات ها به کندی پیش می رود، خسارت سیل و سرمازدگی با بهانه گیری های مختلف پرداخت نمی شود و به وعده های داده شده برای راه اندازی مراکز ترویج تعطیل شده و انتقال آب به مناطق عشایری که بیش از دو سال است پیگیری می کنیم، پایبندی ندارند.

نخعی در تذکری خطاب به وزیر کشور درخصوص بخش سرداران شهید شهرستان نهبندان عنوان کرد: ۲ سال از تاسیس این بخش می گذرد، اما روند توسعه ای مورد انتظار مردم تحقق پیدا نکرده، این بخش در زیرساخت های مهمی مانند آب، جاده، ارتباطات و طرح های هادی عقب ماندگی تاریخی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر: ۲۰۴٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha