۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
ضرورت توجه به فن بیان برای کسب و کارهای نو
در سمینار فن بیان و زبان بدن تاکید شد؛

ضرورت توجه به فن بیان برای کسب و کارهای نو

تبریز- سمیناری با عنوان فن بیان، زبان بدن و نحوه ارائه مطلب در تبریز برگزار و بر ضرورت توجه به فن بیان برای کسب و کارهای نو و دانش بنیان تاکید شد.

به گزارش بازار، سمینار فن بیان، زبان بدن و نحوه ارائه مطلب به میزبانی موسسه فرهنگی هنری کاما، انجمن علمی بازاریابی ایران و پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز، با حضور اساتید این حوزه و علاقمندان در محل پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

این سمینار با استقبال بیش از ۵۰ نفر از علاقمندان به این حوزه همراه بود.

در این سمینار علی پورزیاد، مدیر پردیس علم و فناوری با اشاره به ضرورت فن بیان برای کسب و کارهای مستقر در پردیس بیان کرد: برگزاری سمینارهای تخصصی، لزوم یادگیری فن بیان و زبان بدن برای مدیران کسب و کارها موجب برنامه‌ریزی جهت برگزاری این سمینار در محل پردیس شد.

همچنین ندا تنهائی مقدم و علی فریدرادپور، به عنوان بنیان‌گذاران موسسه فرهنگی و هنری کاما ضمن عرض خیر مقدم به شرکت‌کنندگان و قدر دانی از اساتیدی که قبول دعوت کردند، اشاره کردند نقطه عطف سمینار ترکیب ویژه اساتید و تخصص آنها از دید فنی و هنری و پزشکی با رویکردی همه جانبه نسبت به موضوعات سمینار است ، در انتها چشم انداز و اهداف و فعالیتهای موسسه کاما را معرفی کرده و به مجموعه انیمیشن دو زبانه دهه ها بعنوان یکی از تولیدات انحصاری موسسه کاما اشاره کردند.

سمینار فن بیان، زبان بدن و ارائه مطلب با اجرای قصاب پور و سخنرانی لیلی مرتضویان گوینده رادیو با بیش از ۲۰ سال سابقه، پریچهر احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه و مرتضی مختاری، استاد دانشگاه و رئیس کمیته بازاریابی دیجیتال انجمن علمی بازاریابی ایران ادامه داشت.

ضرورت توجه به فن بیان برای کسب و کارهای نو

سخنرانی اساتید با صحبت‌های لیلی مرتضویان آغاز شد. وی در حوزه فن بیان، توجه به شیرینی لهجه‌های مختلف و لزوم تمرین فن بیان برای ارائه مطالب در حین حفظ لهجه افراد صحبت کرد، وی با اشاره به اصول و تاکید به تمرین مباحث فن بیان برای اصلاح لکنت‌ زبان و تقویت بیان ونحوه برقراری ارتباط مناسب با مخاطب سخنرانی خود را ادامه داد.

پریچهر احمدی نیز در ادامه بحث، زبان بدن را از دیدگاه علمی و نوروساینس بررسی کرده و مطالب روز و جدیدی را در این زمینه ارائه کرد.

سخنان مرتضی مختاری در حیطه نحوه ارائه مطالب، توجه به نکاتی مانند انواع ارائه، چالش‌ها، سبک، نحوه آماده‌سازی، استراتژی‌های ارائه و مهارت‌های مورد نیاز برای ارائه محتوا، پایان‌بخش سخنرانی‌ها شد.

موسسه فرهنگی و هنری کاما که ثبت شده در صنایع خلاق کشور است، در نظر دارد با ارائه رویدادهای تخصصی، برگزاری دوره‌های مرتبط و دعوت اساتید حاذق در زمینه‌های مرتبط، به بهبود، آموزش و مهارتها وکیفیت کسب و کارها بپردازد.

این موسسه فعالیت خود را در سال ۹۸ و سابقه ۲۰ ساله در حوزه هنرهای تجسمی، برگزاری همایش، موشن گرافیک، انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی آغاز کرده است. کاما با استفاده از ایده های خلاقانه، تیم قوی و محتوای به روز و جذاب، جایگاه خوبی را در زمینه هنرهای تجسمی و سمعی بصری (گرافیک متحرک و انیمیشن) کسب نموده است.

موسسه کاما نزدیک دو سال است بعنوان فناور برتر با مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی فعالیت دارد. این موسسه در راستای تولید محتوا و فرهنگ سازی با اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، کتابخانه های عمومی، اداره ارشاد، نیروی انتظامی، اداره برق و سازمان اورژانس استان، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز وایلخچی و سازمان قطار شهری تهران و زیبا سازی و پسماند شهر تهران، همکاری داشته است.

کد خبر: ۲۰۴٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha