۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
 رشد صنعت استان زنجان در سال آینده ۱۰.۹ درصد هدفگذاری شد
استاندار زنجان:

رشد صنعت استان زنجان در سال آینده ۱۰.۹ درصد هدفگذاری شد

زنجان-استاندار زنجان گفت: رشد صنعت استان زنجان در سال آینده، طبق برنامه ریزی انجام گرفته ۱۰.۹ درصد هدفگذاری شد و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی عصر شنبه در آیین افتتاح فاز سوم یک واحد تولیدی همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر،گفت: به تمامی مشکلات کارآفرینان و واحدهای تولیدی استان آگاه هستم.

وی ابراز کرد: هنر مدیریتی استان، ایجاد تسهیلگری و کارگشایی در حوزه صنعت است و باید به این مهم توجه کرد که از مجموع هفت واحد تولیدی افتتاح شده در دهه فجر امسال ۲ واحد، مشکلات ۱۰ ساله داشتند که مشکل شان حل شد.

استاندار زنجان گفت: رشد صنعت استان در سال آینده، طبق برنامه ریزی انجام گرفته ۱۰.۹ درصد هدفگذاری شده و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

افشارچی بر لزوم صدور دانش مهندسی پر منگنات و برنامه ریزی برای آن اشاره کرد و گفت: بر اثر مشکلات تحریم، سال گذشته میزان صادرات خدمات مهندسی کشور ۵۰۰ میلیون دلار بود اکه امسال با کارهای انجام شده به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسید.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های مختلفی برای رشد و پویایی صنعت استان مورد توجه قرار گرفته است تا کارآفرینان و سرمایه گذاران با رغبت بیشتری به فعالیت بپردازند،تصریح کرد: در مدت یکساله گذشته تمان توان مدیریتی استان گره گشایی در این حوزه بوده است تا صنعت استان بتواند به جایگاه واقعی خود در کشور برسد.

استاندار زنجان یاد آورشد: افتتاح فاز سوم منگنز این کارخانه نسبت به فازهای قبلی، تفاوت هایی دارد و سبد صنعتی آن متنوع‌تر شده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha