۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی در همدان
مدیرعامل شرکت گاز همدان اعلام کرد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۰۰ پروژه گازرسانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش بازار؛ محمدصادق محبی‌نظر اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ۲۰۰ پروژه گازرسانی همزمان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: از این تعداد دو روستا در شهرستان اسدآباد و ۵۸ پروژه گازرسانی به مشترکین صنعتی و کشاورزی در همدان،‌ ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن و قهاوند افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: همزمان، عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا در شهرستان‌های اسدآباد، درگزین، رزن و ملایر و ۱۳۶ پروژه گازرسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌های همدان،‌ ملایر، کبودراهنگ، نهاوند، اسدآباد، بهار، درگزین و رزن، کلنگ‌زنی و آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند؛ ضمن آن‌که تعداد کل مشترکین گاز استان ۶۶۲ هزار و ۶۸۰ مشترک، تعداد کل انشعابات ۳۲۸ هزار و ۹۳۶ مورد و میزان شبکه تغذیه و توزیع ۹ هزار و ۹۴۲ کیلومتر است.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha