۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
راه‌اندازی بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور در بوشهر
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور در بوشهر

بوشهر- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از راه‌اندازی بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور در بوشهر خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ شغل جدید با راه‌اندازی این مجموعه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد دشتی‌زاده ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر و میلاد حضرت امیرالمونین علی(ع) اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از 25 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده که اکنون در سطح حدود 600 هکتار فعال است.

وی با اشاره به فعالیت 36 واحد فعال تولیدی و 42 واحد فعال خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیان کرد: 10 واحد راکد صنعتی در این منطقه داریم و 35 واحد نیز در حال ساخت است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیان کرد: تلاش‌های خوبی به منظور تسهیل و تسریع در روند سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صورت گرفته و مجوزهای تاسیس و پروانه بهره‌برداری در کمتر از 48 ساعت صادر می‌شود.

وی از ایجاد و راه‌اندازی بزرگترین شرکت لاستیک‌سازی ماشین‌سنگین کشور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد و افزود: این شرکت با ایجاد اشتغال برای هزار و 200 نفر در شرکت لاستیک‌سازی نقش مهمی در تولید و اشتغال استان خواهد داشت، همچنین در کاشت درخت کائوچو به عنوان مواد اولیه لاستیک‌سازی با استفاده از آب فاضلاب نیز 10 هزار اشتغال را فراهم می‌کند.

دشتی‌زاده ادامه داد: زمین مورد نظر برای فعالیت این شرکت فراهم شده و در صورت ارائه مدارک طی 24 ساعت زمین تحویل سرمایه‌گذار می‌شود تا اشتغال لازم را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه تکریم سرمایه‌گذاران به عنوان یک اولویت در دستور کار منطقه ویژه است گفت: برای رفع مشکلات و پیگیری مسائل سرمایه‌گذاران، ما به سمت آنها می‌رویم و نیازی به مراجعه به دفتر ما ندارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به تجربه و تخصص نیروهای شاغل در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود در منطقه آزاد بوشهر از توان و تخصص نیروهای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر استفاده شود.

کد خبر: ۲۰۴٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha