۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
احتمال واریز بیمه بیکاری کرونا قبل از عید فطر
مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت تعاون اعلام کرد

احتمال واریز بیمه بیکاری کرونا قبل از عید فطر

بابایی، مدیر کل حمایت از مشاغل وزارت تعاون گفت: بیمه بیکاری ناشی از کرونا به احتمال زیاد پیش از عید فطر به حساب مشمولان واریز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مسعود بابایی در ارتباط با برنامه پیگیری با بیان اینکه این بیمه بر اساس پایش نهایی در سازمان تامین اجتماعی به ۲۴۱ هزار و ۲۶۱ نفر از بیمه شدگان این سازمان که در اسفند ماه ۹۸ بیکار شده اند تعلق می‌گیرد افزود: پس از ارسال پیامک به این مشمولان، آنان ۱۲ ساعت فرصت دارند با ورود به سامانه اعلام شده، شماره حساب خود را در یکی از شش بانک ملی، ملت، تجارت، صادرات، سپه و رفاه کارگران، در سمت چپ سامانه وارد کنند.

وی گفت: پس از ۱۲ ساعت اطلاعات مشمولان در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرد و امیدواریم مبلغ بیمه تا قبل از عید فطر به حساب آنان واریز شود.

بابایی افزود: در صورت پرداخت نشدن بیمه پیش از عید فطر به احتمال فروان مبلغ تا اواسط هفته آینده به حساب مشمولان واریز میشود.
 
مدیر کل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، امکان تمدید ۱۲ ساعت را برای مشمولان بعید دانست و گفت: افراد پس از این زمان مشمول دریافت بیمه در مرحله اول نخواهند شد.

وی گفت: میزان بیمه را نیز سازمان تامین اجتماعی بر اساس محاسبات انجام شده خود همچون تاریخ دقیق بیکاری، و افراد تحت تکلف فرد تعیین خواهد کرد.
 

کد خبر: ۲۰٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha