۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
سران قوا در خصوص مصوبه مولدسازی اموال مازاد شفاف‌سازی کند
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

سران قوا در خصوص مصوبه مولدسازی اموال مازاد شفاف‌سازی کند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد تا دشمنان از فرمایش مقام معظم رهبری سوء استفاده نکنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌ها بسیار گهربار و متین است، مجلس در دوره‌های مختلف این موضوع را تصویب کرده تا دستگاه‌ها، ساختمان‌ها و املاک مازاد خود را به فروش برسانند و بیت‌المال حرام نشود و خرج مردم و کشور شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه سران قوا در روش اشتباه کردند، ادامه داد: شورای سران قوا سخنگویی ندارد که برای مردم توضیح دهد تا دشمنان از فرمایش مقام معظم رهبری سوء استفاده نکنند، رهبری در خصوص فروش اموال مازاد با دقت و ظرافت خاصی مسائل را مطرح کردند.

وی خطاب به رئیس قوه مقننه عنوان کرد: درخواست می‌کنم این موضوع را در سران قوا مطرح کنید تا در جایی که نباید قانون‌گذاری شود، قانون‌گذاری نکنند و ثانیاً اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: اعضا در هیأت اجرایی مصاحبه کرده‌اند و توضیحاتی را در رسانه ها دادند، ولی نکاتی وجود دارد که درست است. این موضوع، کار دقیق و به جایی بوده اما امروز به دلیل اینکه وقت کم بود وارد بحث نشدم؛ فردا صبح در ابتدای جلسه خدمت دوستان هستم و توضیحات دقیقی را خواهم داد.

کد خبر: ۲۰۴٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha