۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
اجرای پروژه انتقال آب به گرمسار با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای پروژه انتقال آب به گرمسار با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار

گرمسار - مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از اجرای پروژه انتقال آب شرب شیرین به شهرهای گرمسار، ایوان‌کی و آرادان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، از اجرای پروژه انتقال آب شرب شیرین به شهرهای گرمسار، ایوان کی و آرادان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: این طرح با تلاش‌های صورت گرفته در سفر سال قبل رئیس جمهور به استان سمنان مطرح و مصوب شد.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت لوله‌های پروژه انتقال آب شیرین به گرمسار پایان یافته است، تاکید کرد: اجرای پوشش و سندبلاست لوله‌ها نیز به سرعت در حال انجام است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه طبق اعلام آب منطقه‌ای ساخت لوله‌ها در شرکت صفای سلفچگان به پایان رسیده و تا پایان بهمن ماه با انجام پوشش گذاری و سند بلاست، باقیمانده لوله ها نیز به محل پروژه منتقل خواهد شد، گفت: تسریع در اجرای این طرح در زمره مطالبات مردم گرمسار است.

مطهری درباره پیشرفت صورت گرفته در اجرای طرح انتقال آب شیرین به گرمسار، بیان داشت: طی یک ماه گذشته نخستین محموله از لوله‌ها به محل پروژه منتقل شده و عملیات ساخت سازه ساختمان‌های بهره‌برداری و نگهبانی و ...در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ساختمان پیش تصفیه خانه نیز به طور همزمان در دست ساخت قرار دارد، ابراز کرد: امیدواریم به زودی شاهد اجرای کامل طرح باشیم.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه زمان بالاخره شاهد اجرای لوله گذاری در طرح انتقال آب هستیم؟ توضیح داد: بر اساس گزارش شرکت آب منطقه ای استان سمنان با تعیین پیمانکار عملیات لوله گذاری نیز از اسفندماه امسال آغاز خواهد شد.

مطهری با بیان اینکه پروژه انتقال آب شرب شیرین به گرمسار، آرادان و ایوان کی به عنوان طرح اولویت دار وزارت نیرو در سفر رئیس جمهور به استان سمنان مصوب شده است، گفت: عملیات اجرایی این طرح بلافاصله بعد از مصوبه آغاز شده اما باید تسریع شود.

کد خبر: ۲۰۴٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معصومه IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      امیدواریم که صحت داشته باشه