۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
صندوق‌های بازنشستگی از بودجه سال آینده اجازه تهاتر نفت گرفتند
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲:

صندوق‌های بازنشستگی از بودجه سال آینده اجازه تهاتر نفت گرفتند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ موافقت کرد و به صندوق‌های بازنشستگی­ لشگری و کشوری و تامین اجتماعی اجازه تهاتر نفت را داد.

به گزارش بازار، سید محمد رضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تصویب چنین حکمی را در بودجه نخستین بار و برای حمایت از صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری دانست و گفت: این صندوق‌ها می‌توانند با مجوز وزارت نفت سال آینده نفت تهاتر کنند و با فروش نفت بدهی‌های خود را از این طریق بپردازند.

میرتاج الدینی افزود: این حکم همه صندوق‌های لشگری و کشوری که حتی قانون خاص دارند را شامل می‌شود و نیاز به بردن نام آن‌ها نیست.

وی این حکم را همچنین فرصت مناسبی برای همه صندوق‌های بازنشستگی ارزیابی و خاطر نشان کرد: دولت در لایحه بودجه سال آینده ۳۳۰ هزار میلیارد تومان برای حمایت از صندوق‌های بازنشستگی همچون تامین مطالبات و پرداخت بدهی‌های آنان پیش بینی کرده و بخشی از این مبلغ با تهاتر نفت قابل تامین خواهد بود.

کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از هفته گذشته رسیدگی به بخش منابع از جمله درآمدهای نفتی لایحه بودجه ۵ هزار هزار میلیارد تومانی کل کشور را آغاز کرده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نجات اله عسکری IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      دولت با تورم چهل و پنج در صدی حتما افزایش حقوق متناسب را در سال ۱۴۰۲ انجام دهد . در غیر این صورت ما بازنشستگان فرهنگی در اوج فقر میسوزم و برای خاموش کردن دل سوخته مردمی خاص نیاز داریم .