۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تظاهرات کارکنان گوگل علیه اخراج کارکنان

تظاهرات کارکنان گوگل علیه اخراج کارکنان

ده‌ها تن از کارکنان شرکت گوگل در نیویورک و کالیفرنیا تجمع کردند و به شرایط بد کاری، دستمزدهای پایین و اخراج کارکنان اعتراض کردند.

به گزارش بازار، کارکنان خشمگین گوگل از اخراج همکاران خود در نیویورک تظاهرات کردند.

ده‌ها تن از کارکنان شرکت گوگل در مقر آن در نیویورک و کالیفرنیا تجمع کردند و به شرایط بد کاری، دستمزدهای پایین و اخراج کارکنان اعتراض کردند. مسئولان گوگل هدف از اخراج کارکنان را کاهش هزینه‌ها می‌دانند، اما کارکنان می‌گویند درآمد گوگل بسیار بالاست و نیازی به اخراج کسی نیست.

اعتراضات در پی اخراج ۱۲ هزار نفر از کارکنان این شرکت رخ داد که ۶ درصد از کل کارکنان را شامل می‌شود و بزرگ‌ترین اخراج در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود.

شرکت‌های آمازون و مایکروسافت نیز شمار زیادی از کارکنان خود را اخراج کرده اند.

کارمند گوگل: ما مخالف اخراج کارکنان گوگل هستیم. گوگل پول بسیار زیادی دارد و نیازی به کاهش و اخراج کارکنان خود ندارد. اما گوگل می‌گوید می‌خواهد هزینه‌های خود را با اخراج کارکنانش، کاهش دهد. ما امیدواریم این مسئله الان و در آینده رخ ندهد.

کارمند گوگل: من از سال ۲۰۱۹ با شرکت گوگل همکاری می‌کنم. ابتدا خیلی خوب بود، اما اکنون اوضاع دارد بد و وخیم می‌شود. شرایط کاری سخت و دستمزدها پایین است؛ و به کاهش کارکنان روی آورده اند. این سبب نگرانی و کلافه شدن کارکنان شده است. بسیاری خود از گوگل می‌روند تا در جاهای بهتر کار کنند. کارکنان از این‌ها آگاهند، اما آشکارا از آن صحبتی نمی‌شود که بسیار ناراحت کننده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha