۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
تکمیل سد باغان و خط آبرسانی سیراف به جم برای بهبود وضعیت آب مردم جنوب استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تکمیل سد باغان و خط آبرسانی سیراف به جم برای بهبود وضعیت آب مردم جنوب استان بوشهر

بوشهر- رستمیان معاون هماهنگی عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل سد باغان و راه‌اندازی خط آبرسانی سیراف به جم برای بهبود وضعیت آب مردم جنوب استان بوشهر آماده افتتاح است.

محمدهادی رستمیان در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر در شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تبریک سیزدهم رجب سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) اظهار داشت: رفتار و گفتار و کردار امام علی (ع) باید الگوی همه باشد و بویژه در زمینه عدالت‌طلبی و حق‌طلبی باید از این امام عظیم‌الشان تبعیت کنیم.

وی با تبریک دهه فجر و با بیان اینکه مردم ولی نعمت نظام اسلامی هستند افزود: مردم، همواره در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کنند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مردم غیر قابل انکار است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر به پروژه‌های شهرستان جم اشاره و خاطر نشان کرد: پروژه‌های ارزشمندی با کیفیت و کمیت مطلوب در راستای عمران و آبادانی شهرستان جم عملیاتی و اجرایی شده و البته نهضت خدمت‌رسانی تداوم خواهد داشت.

رستمیان با اشاره به اینکه بعضی از پروژه‌های شاخص شهرستان جم بعد از یک یا دو دهه تکمیل شده تصریح کرد: این پروژه‌ها با حمایت مردم و با پیگیری نماینده مجلس و استاندار محقق شده و حلاوت و شیرینی آن متعلق به مردم شریف این شهرستان است.

رستمیان گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان جم با اعتبار بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یک پروژه‌ با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ابراز داشت: آبگیری سد باغان با اعتبار ۲۷۰۰ میلیارد تومان با تلاش شبانه‌روزی محقق شده که بزودی و تا پایان بهمن افتتاح می‌شود.

رستمیان بیان کرد: خط آبرسانی سیراف به جم نیز با اعتبار ۱۸۵۰ میلیارد تومان تکمیل شده و بزودی افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۷ پروژه عمران شهری و روستایی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در شهرستان جم در دهه فجر امسال افتتاح شده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha