۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
۱۹۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی ثبت شد

۱۹۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی ثبت شد

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی در استان تاکنون یک هزار و ۱۹۴ تفاهم نامه برای ۱۹۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای ۱۹۸ هزار نفر در شهرستان‌های مختلف ثبت و به امضا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بردسکن در محل استانداری خراسان رضوی که به صورت ویدیو کنفرانس با مسوولان آن شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد تفاهم نامه ۲۳ مورد برای هشت هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای یک‌ هزار و ۹۲۰ نفر مربوط به شهرستان بردسکن است.

وی افزود: در مجموع سهم شهرستان بردسکن از کل پروژه‌های سرمایه‌گذاری مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی استان دو درصد، میزان سرمایه‌گذاری نیم درصد و میزان اشتغال یک درصد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پیشرفت اجرایی پروژه‌های مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی شهرستان بردسکن شامل هشت پروژه به میزان ۱۰۰ درصد، پنج پروژه بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد، چهار پروژه بین ۸۰ تا ۹۰ درصد، دو پروژه بین ۵۰ تا ۸۰ درصد، چهار پروژه کمتر از ۳۰ درصد است.

رسولیان بیان کرد: هشت مگا پروژه در قالب مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی با اعتبار پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای یک‌ هزار و ۴۸۰ نفر نیز در شهرستان بردسکن در حال اجرا است.

کد خبر: ۲۰٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha