۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

ویژگی درب ضد سرقت از نام آن مشخص است.

به گزارش بازار، ویژگی درب ضد سرقت از نام آن مشخص است. این درب‌ها امنیت بیشتری را نسبت به نوع معمولی و همچنین نرده‌های حفاظتی یا آکاردئون فراهم می‌کنند. تفاوت درب‌های ضد سرقت یا امنیتی با انواع دیگر در جنس، لولاها، نوع چهارچوب و نحوه ساخت و طراحی آن است.

جنس و ساختار درب‌های ضد سرقت به‌گونه‌ای است که آن را در مقابل فشار، برش و هر نوع تلاش برای دستکاری و بازکردن قفل‌ها ایمن کرده است. همچنین از مقاومت بسیار خوبی در برابر حریق، صدا، دمای پایین و بالا برخوردار است. با توجه به اهمیت استفاده از درب‌های ضد سرقت در انواع ساختمان‌های مسکونی، دولتی و تجاری و هر مکانی که حفظ امنیت آن اهمیت دارد، به معرفی این درب‌ها، انواع‌ و نحوه‌ تعمیر آن می‌پردازیم.

درب ضد سرقت و انواع آن

انواع مختلفی از درب‌های ضد سرقت در بازار موجود است همچنین امکان سفارش آن نیز وجود دارد. این درب‌ها معمولا در جنس روکش، یراق‌آلاتی که برای ساخت آن استفاده می‌شود و طرح درب با یکدیگر متفاوت هستند.

شما می‌توانید انواع درب‌ ضد سرقت آماده را از درسام خریداری کنید یا اینکه درب مورد نظر را با نوع طرح، قفل، اکسسوری و ابعاد دلخواه خود سفارش دهید.

برای آپارتمان، که سارقین نمی‌توانند با سر و صدای زیاد و تخریب در را باز کنند یک در ضد سرقت با امنیت متوسط کافی است اما برای خانه‌های ویلایی یا مکان‌هایی که دزدها از آزادی عمل بیشتری برخوردارند باید از درب‌هایی استفاده کنید که لایه‌های فلزی ضخیم‌تری داشته باشد و نسبت به برش، اسید، تخریب و ... مقاوم باشد.

در بین انواع درب‌های ضد سرقت، درب‌های با رویه‌ی ۱۰ میل ترک و ایرانی، طرفداران زیادی دارد که در دستور کار شرکت درسام قرار دارد.

خرید درب ضد سرقت

برای خرید درب امنیتی و مقایسه انواع درب‌ها، قیمت و ویژگی‌های آن می‌توانید به سایت درسام مراجعه کنید. این شرکت تولیدکننده‌ی انواع درب‌های ضد سرقت، ضد حریق مقاوم در برابر آتش تا ۸۰۰ درجه سانتی‌گراد، درب داخل ساختمان و لابی است.

اگر مدل درب مورد نظر شما در سایت موجود و سایز آن استاندارد باشد تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش، به شما تحویل داده خواهد شد.

در صورت سفارش در ضد سرقت با ابعاد دلخواه، بعد از ۲۵ روز کاری، درب شما آماده است. همچنین می‌توانید با سفارش قفل‌های پیشرفته از جمله مولتی سیستم ۱۴ زبانه یا روش‌های دیگر، امنیت آن را بالاتر ببرید. لازم به ذکر است که برای نصب در ضد سرقت حتما نیاز به تخریب چهارچوب قبلی نیست.

اما نصب درب امنیتی حتما باید توسط نصاب ماهر انجام گیرد به‌خصوص در پروژه‌های بازسازی که ممکن است نیاز به اقداماتی از جمله شاخک‌گذاری فلزی وجود داشته باشد. شرکت درسام علاوه‌بر فروش انواع درب، خدمات نصب و تعمیر آن را در تهران و سایر شهرها نیز ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر این تمامی درهای ضد سرقت درسام از یک سال گارانتی برای لولا، روکش و رگلاژ برخورداند. قفل‌های ترکیه‌ای کاله نیز ۵ سال ضمانت دارند.

جمع‌بندی

نصب درب‌ ضد سرقت یکی از راه‌های افزایش ایمنی ساختمان است. برای سفارش این درب‌ها که در انواع مختلف ساخته می‌شود می‌توانید به سایت درسام مراجعه کنید. همچنین انواع درب ضد حریق، درب‌های داخلی ساختمان و درب لابی نیز توسط این شرکت ارائه می‌شود.

کد خبر: ۲۰۴٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha