۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
بازار صعودی آهن از ابتدای سال آینده | دولت به کمک بیاید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازار صعودی آهن از ابتدای سال آینده | دولت به کمک بیاید

تهران- رستگار، رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با بیان اینکه از اوایل سال آتی ساخت و سازها دوباره رونق خواهد گرفت، گفت: شاهد روند صعودی بازار آهن آلات خواهیم بود.

حمیدرضا رستگار در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازار فولاد و آهن آلات تهران در هفته گذشته رونقی نداشت گرچه بسیاری از محصولات ابتدا قیمت مناسبی داشتند اما کم کم به روال سابق برگشتند بر همین اساس تا زمانی که دولت بر تعهد های خود عمل نکند رونقی در بازار آهن نمی بینیم، بیان کرد: دولت باید در قبال تعهدات ساخت و سازی خود اقدامی کند.

وی با بیان اینکه دولت باید با تدوین برنامه ای با توجه به منابع مالی ساخت و ساز های خود را به مرحله اجرا برساند، افزود: از اوایل سال آینده و در بهار ساخت پروژه ها شروع می شود و در نتیجه بازار آهن نیز روند صعودی به خود می گیرد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف و رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران درباره تلاطم قیمت فلزات و با بیان اینکه تورم به صورت کلی لحاظ می شود اما در بعضی کالا ها مقدار آن کم و زیاد است، گفت: در مجموع این موضوع دلیلی بر بهتر شدن مصرف بازار فولاد نیست‌.

رستگار همچنین بیان کرد: در حوزه صادرات باید تمهیداتی اندیشیده شود تا اگر کارخانجات در بازار های داخلی به نتیجه نرسیدند بازار خارجی را داشته باشند.

کد خبر: ۲۰۴٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha