۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
کسب و کارها پوست اندازی کرده است| ضرورت راه اندازی مراکز دانش بنیان
در گفتگو با بازار؛

کسب و کارها پوست اندازی کرده است| ضرورت راه اندازی مراکز دانش بنیان

ساری- نعمت زاده، رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به پوست اندازی کسب و کارها گفت: بسیاری از شهرهای استان نیازمند مراکز رشد دانش بنیان است.

قربانعلی نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که نظام کسب و کار در دنیا پوست اندازی کرده است، گفت: اگر قرار است متناسب با نظام بین الملل حرکت کنیم و باید به کسب و کارهای نوین توجه اساسی داشته باشیم.

وی با عنوان این که باید تحول اساسی در نظام کسب و کار ایجاد کنیم، گفت: فاکتورهای اثرگذار در عرصه اقتصادی شامل کارآفرینان، نهادهای مالی، بانک ها، نهادهای پشتیبانی اعم از قوانین و غیره است.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری در پی مالکیت ساختمان ها نیست و نیاز است ساختمان های غیر مولد دستگاه های استان به مولد تبدیل و در آن واحدهای دانش بنیان راه اندازی شود.

نعمت زاده گفت: برای شهرستان های مختلف در استان نیازمند راه اندازی مراکز رشد هستیم و در پی آن هستیم که مجوزهای لازم بهره برداری را کسب کنیم زیرا فرصت اندک است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از مسئولان خواست تا ساختمان های بدون استفاده را برای راه اندازی مراکز رشد به پارک علم و فناوری تخصیص دهند.

وی از فعال بوده بیش از ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در استان خبر داد.

کد خبر: ۲۰۴٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha