۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
طرح آبرسانی اضطراری به شهر کرمان در آستانه بهره برداری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان خبر داد؛

طرح آبرسانی اضطراری به شهر کرمان در آستانه بهره برداری

کرمان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی به شهر کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان گفت: طرح آبرسانی اضطراری به شهر کرمان با اعتباری بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به این مطلب که با بهره برداری از این طرح ۵۰ لیتر در ثانیه به منابع تامین آب شهر کرمان افزوده می شود، گفت: در این طرح ۶ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۲ حلقه چاه نیز وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان همچنین از بهره برداری از طرح روستای سرآسیاب ۶ خبر داد و افزود: طرح سرآسیاب ۶ با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی انجام شده و در این طرح با تامین ۱۳ لیتر در ثانیه، جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 500 نفر با بهره برداری از این طرح از نعمت آب سالم و آشامیدنی بهره مند خواهند شد.

عبدیان بیان داشت: یکی دیگر از طرح هایی که در دهه فجر افتتاح می شود؛ بهره برداری از فاز اول سامانه حذف آرسنیک چاههای حسین آباد شهر جیرفت است.

وی اعتبار این طرح را ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح ،۲۲۰ لیتر بر ثانیه به روش فیلتراسیون بر خط ،آب آشامیدنی تصفیه می شود و با کیفیت بسیار بالا در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۰۳٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha