۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
سهم بنیاد مسکن زنجان در اجرای طرح  ملی اقدام مسکن ۱۰۹۰ واحد است
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

سهم بنیاد مسکن زنجان در اجرای طرح  ملی اقدام مسکن ۱۰۹۰ واحد است

زنجان - خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان به اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سهم بنیاد مسکن استان در اجرای این طرح بیش از  هزار و ۹۰ واحد است. 

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سهم بنیاد مسکن استان  در اجرای طرح  ملی اقدام مسکن بیش از  هزار و ۹۰ واحد است. 

وی با بیان اینکه مسئولیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده است، گفت: از ۱۹ شهر استان زنجان در ۱۲ شهر مقرر شده زمین به این مجموعه واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، گفت: ساخت ۹۰ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد هیدج هم در دستور کار بنیاد مسکن استان است و همچنین ۹۲۸ واحدی آب بر هم توسط بنیاد مسکن اجرا می شود. 

خواجه ای ابراز کرد: معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی تسریع شود تا روند اجرای طرح تقویت شود. 

وی گفت: در راستای اجرای طرح ملی اقدام مسکن باید به زیر ساخت و مسائل زیر بنایی بسیار توجه شود تا در پایان کار مشکلی رخ ندهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان تصریح کرد: درخواست می شود اخذ برخی از مدارک و اسناد از متقاضیان مسکن به صورت حضوری انجام شود و با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از روند کاری به صورت الکترونیکی انجام شده است. 

خواجه ای افزود: تنها کمتر از ۵۰ درصد از متقاضیان مدارک شان تکمیل شده و مابقی ظرفیت خالی است. 

کد خبر: ۲۰٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha