۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
مراکز معاینه فنی ۱۵ بهمن فعال است

مراکز معاینه فنی ۱۵ بهمن فعال است

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی در روز شنبه ۱۵ بهمن‌ماه مصادف با ولادت حضرت علی (علیه السلام) در پایتخت خبر داد.

به گزارش بازار، شادی مالکی ضمن تبریک ولادت حضرت علی (علیه السلام)، روز پدر و ایام اله دهه مبارکه فجر گفت: این تصمیم با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی به منظور تسهیل در ارائه خدمات گرفته شده است.

وی افزود: در روز شنبه مراکز معاینه فنی خودروهای سبک از ساعت ۸ الی۱۴ فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند. علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت علی (علیه السلام) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام علی، امیر و امیر علی به قید قرعه امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.

مالکی گفت: شهر تهران از ظرفیت ۵۶ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و هفت واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار بوده و شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

همچنین از شهروندان درخواست می‌شود با تعیین وقت قبلی از طریق سامانه تهران من و یا دریافت نوبت تلفنی از طریق شماره ۹۶۰۰۶۰۰۰ به مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۰۳٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha