۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
عملکرد وزارت اقتصاد برای مردم تشریح شود
معاون توسعه مدیریت وزارت اقتصاد:

عملکرد وزارت اقتصاد برای مردم تشریح شود

معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر وزارت امور اقتصادی و دارایی، در جلسه این ستاد بر اهمیت تبیین و تشریح عملکرد وزارت اقتصاد برای مردم در دهه مبارک فجر تاکید کرد.

به گزارش بازار، ذبیح الله سلمانی رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در این جلسه، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، حرم، سلامت و امنیت، دهه فجر سال جاری را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و اظهار داشت، برنامه‌های امسال باید باشکوه‌تر برگزار شود و مردم به شکل مناسب در جریان دستاوردهای دولت سیزدهم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرند و باید تمهیدات لازم به این منظور از سوی واحدهای ذیربط انجام شود.

محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر وزارت اقتصاد نیز در این جلسه ضمن معرفی برنامه‌های پیشنهادی این دهه که شامل موضوعات تبلیغی، اطلاع رسانی و فرهنگی بود، بر مشارکت و همکاری اعضای ستاد برای اجرای اثربخش این برنامه‌ها تاکید کرد.

در این جلسه که فرمانده مرکز مقاومت بسیج، مشاور وزیر در امور زنان، مدیر کل امور رفاهی و پشتیبانی، مدیر کل دفتر امور استان ها، نماینده امور ایثارگران، فرمانده پایگاه مرکزی بسیج، معاونان مرکز حراست و روابط عمومی و اطلاع رسانی و دیگر مسئولان وزارتخانه نیز حضور داشتند، رئیس ستاد پس از بحث و بررسی و تصویب برنامه‌های پیشنهادی این برنامه‌ها را مشتمل بر ۲۳ آیتم جهت اجرا به بخش‌های مرتبط ابلاغ کرد.

این گزارش حاکی است، بر این مبنا مقرر شد، تبلیغات محیطی شامل طراحی و چاپ بنر و بارگذاری آن در تلویزیون شهری و وب کیوسک و خیابان‌های اطراف وزارتخانه انجام گیرد.

برگزاری همزمان جشن میلاد نور به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۸ بهمن ماه از جمله دیگر برنامه‌های ابلاغی رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر وزارت متبوع است.

بر این مبنا، انجام برخی برنامه‌های فرهنگی، تهیه و توزیع بلیط‌های جشنواره فیلم فجر برای همکاران یا اکران فیلم‌های مذکور در سالن شهید مدرس وزارتخانه، برگزاری مسابقات کتاب خوانی و برگزاری غرفه‌های اطلاع رسانی مسیر راهپیمایی در ۲۲ بهمن ماه و نیز حضور مسئولان ارشد وزارتخانه در این غرفه‌ها از دیگر برنامه‌های ابلاغی توسط رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر وزارت اقتصاد است.

تجدید میثاق مسئولان ارشد و کارکنان مجموعه وزارتخانه با آرمان‌های امام خمینی (ره) و حضور در مرقد مطهر و در ادامه، غبارروبی از مزار شهدا در بهشت زهرا، از جمله دیگر برنامه‌های ابلاغی از سوی سید ذبیح اله سلمانی در ایام دهه فجر است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر وزارت اقتصاد در این ابلاغیه همچنین خواستار برگزاری نشست‌های خبری روسای دستگاه‌های تابعه به مناسبت دهه فجر و همچنین تولید فیلم‌های مستند عملکردی در حوزه بانکها، بیمه ها، سازمان‌های مالیاتی، گمرک، بورس، خصوصی سازی، اموال تملیکی، سرمایه گذاری، حسابرسی و ... شده است.

افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح کشور و استفاده از ظرفیت تبلیغاتی و اطلاع رسانی بانک ها، بیمه‌ها و سازمان‌های تابعه به منظور انعکاس عملکرد وزارت متبوع در ایام الله دهه فجر از دیگر موراد ابلاغی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد است.

هماهنگی با صدا و سیما به منظور حضور مقام عالی وزارت و مسئولان وزارتخانه برای شرکت در بخش‌های خبری و نشست‌های اقتصادی رسانه ملی و پوشش خبری مسابقات سراسری قرآن کریم در تاریخ ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه از دیگر موارد مطروحه در ابلاغیه دکتر سلمانی است.

استقرار میز خدمت برای پاسخگویی به مردم در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مسئولان وزارتخانه از دیگر موارد مورد تأکید رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر وزارت اقتصاد است.

کد خبر: ۲۰۳٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha