۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
چطور لوازم یدکی و قطعات اصلی خودرو را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چطور لوازم یدکی و قطعات اصلی خودرو را از تقلبی تشخیص دهیم؟

همزمان با افزایش قیمت خودرو خرید خودرو نیز بیشتر شد.

به گزارش بازار، همزمان با افزایش قیمت خودرو خرید خودرو نیز بیشتر شد. مردم خرید خودرو را نوعی سرمایه گذاری برای خود تجلی می کردند. به همین میزان تولید قطعات یدکی نیز بیشتر شد. اما قطعات یدکی هم به نسبت افزایش قیمت خودرو گران می شود. و بسیاری افراد قدرت خرید آن را ندارند. این موضوع سبب شد تا بسیاری از تولید کنندگان قطعات یدکی دست به تولید قطعات تقلبی زدند. از همین رو ما تصمیم گرفتیم تا با مقاله ای به شما بگوییم چطور لوازم یدکی و قطعات اصلی خودرو را از تقلبی تشخیص دهید

همزمان با افزایش قیمت خودرو خرید خودرو نیز بیشتر شد. مردم خرید خودرو را نوعی سرمایه گذاری برای خود تجلی می کردند. به همین میزان تولید قطعات یدکی نیز بیشتر شد. اما قطعات یدکی هم به نسبت افزایش قیمت خودرو گران می شود. و بسیاری افراد قدرت خرید آن را ندارند. این موضوع سبب شد تا بسیاری از تولید کنندگان قطعات یدکی دست به تولید قطعات تقلبی زدند. از همین رو ما تصمیم گرفتیم تا با مقاله ای به شما بگوییم چطور لوازم یدکی و قطعات اصلی خودرو را از تقلبی تشخیص دهید!در ادامه می پردازیم به مرکز پخش عمده قطعات و لوازم یدکی اصلی خودرو یدک فیت راه های تشخیص لوازم یدکی اصلی از تقلبی. قبل از هرچیز باید بدانید که اگر اینترنتی خرید می کنید، فروشگاه مورد نظر دارای شماره تلفن ثابت و مکان ثابت باشد. و تنها یک فروشگاه اینترنتی و کلاه برداری نباشد. شما می توانید در فروشگاه لوازم یدکی یدک فیت این دو مورد را به وضوح ببینید و قبل از خرید مراجعه کنید تا خیالتان از هر بابت راحت شود.

روش‌های تشخیص قطعه اصلی

  • دقت به نشان استاندارد
  • کیفیت پرچکاری
  • وجود هولوگرام رسمی تولیدکننده
  • نوع آلیاژ قطعه
  • استعلام از سامانه «اصل بخرید»
  • توجه به بارکد کالا
  • نوع و کیفیت جوش به کار رفته در قطعه
  • بررسی ظاهر قطعه
  • نوشتار روی قطعه
  • توجه به بسته بندی محصول

images_1675158175.webp

خرید عمده لوازم یدکی

هنگام خرید لوازم یدکی عمده به مواردی باید توجه کنید مانند: ۱. کالا مورد نظر دارای اصالت کالا باشد.۲. ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا وجود داشته باشد،۳. در لوازم یدکی بیشتر مواقع اشتباه لفظی پیش می آید. به طور مثال کلید شیشه بالابر و دستگاه شیشه بالابر دو قطعه کاملا جدا هستند اما بسیاری از افراد در موقع سفارش می گویند شیشه بالابر شما باید دقیقا بدانید و دقیق ذکر کنید کلید شیشه بالابر یا دستگاه شیشه بالابر.

خرید عمده لوازم یدکی ۴۰۵ اصلی

شما برای استعلام خرید و قیمت لوازم یدکی ۴۰۵ و سایر خودرو تنها کافی است ابتدا بدانید که کدام شاخه و دسته بندی مورد نظر شما است و سپس با تماس با شماره ۰۲۱۳۳۹۴۷۱۹۵ و یا مراجعه به وب سایت( yadakfi) سفارش خود را ثبت کنید.که دسته بندی لوازم یدکی برای تمام خودرو ها شامل موارد زیر است:

● قطعات بدنه و جانبی خودرو

● قطعات ایمنی خودرو

● قطعات تزیینی خودرو

● قطعات موتوری خودرو

● قطعات مصرفی خودرو

● سایر قطعات و لوازم

● قطعات برقی و سوخت رسانی خودرو

images_1675158118.webp

اهمیت اصل بودن لوازم یدکی خودرو

چرا اصلی بودن یا نبودن اهمیت زیادی دارد؟ و چرا ما بسیار تاکید داریم که به این موضوع توجه کنید؟ چون اگر قطعه ای اصل نباشد در خوش بینانه ترین حالت عمر آن قطعه کم می شود و یا به قطعات دیگر خودرو آسیب می رساند که این موارد خودشان کم چیزی نیستند. اما در هر حال آسیب مالی به حساب می آیند. در برخی موارد قطعات تقلبی چنان ضربه ای به برخی قسمت های خودرو وارد می کند و اگر راننده اطلاعات کافی در مورد فنی خودرو نداشته باشد ممکن است آسیب جدی و جانی در بر داشته باشد.

یکی از موارد مهم دیگری که برای تشخیص قطعات اصلی می توان آن را بررسی نمود . قیمت ارزان و باور نکردنی قطعات یدکی است. طبق نرخ اتحادیه لوازم یدکی قیمت قطعات مشخص است و همچنین با مواردی که در قسمت بال گفتیم می توانید اصلی و تقلبی بودن آن را بررسی کنید. اما پیش می آید که برخی موارد بالا را به اشکال مختلف دور می زنند و اعتماد مشتری را جلب می کنند و این کار را با فروش قطعات یدکی با قیمت کمتر انجام می دهند.

متاسفانه به دلیل گرانی های پی در پی مردم به دنبال اجناس و قطعات ارزان قیمت هستند و لوازم یدکی یدک فیت هم به دلیل عمده فروشی قیمت های بسیار مناسبی را برای خریداران در نظر گرفته است. اما برخی از سودجویان با قیمت بسیار پایین تر از چیزی که فکر کنید این اجناس را به بازار وارد می کنند به طوریکه خریدار را وسوسه می کند.

ارزان ترین فروشنده لوازم یدکی اصلی در بازار تهران

همانطور که در قسمت بالا گفتیم یکی از راه های فریب مردم درج قیمت پایین برای قطعات یدکی است، که اگر فردی کمی باهوش باشد متوجه این موضوع خواهد شد. چرا که برای خرید به طور مثال خرید لوازم یدکی از سایت یدک فیت ،ترب و دی جی کالا را نیز مورد بررسی قیمت قرار دهید. ببینید آن سایت ها از چه بازه قیمتی استفاده کردند تا قیمت را حدودا به دست آورید. سپس می توانید مطمئن شوید که کدام سایت با چه کیفیت و چه قیمتی مناسب برای انتخاب شما است.

نمایندگی پخش لوازم یدکی اصلی خودرو

در مورد نمایندگی پخش لوازم یدکی اصلی خودرو باید عرض کنیم که شما باید به فروشگاه لوازم یدکی یدک فیت مراجعه کنید. یدک فیت ارائه کننده انواع لوازم یدکی و لوازم شیشه اتومبیل به صورت عمده و تک در بازار تهران و ارسال آن به سراسر کشور است.یکی از موارد مهمی که یدک فیت را نسبت به سایر رقبا متمایز می کند وجدان کاری بالا. بسیاری از تولید کنندگان قطعات تقلبی پیشنهاد همکاری با یدک فیت را ارائه دادند. اما فروشگاه لوازم یدکی یدک فیت با وجود کسب سود بیشتر این پیشنهاد را رد نمود.

پخش لوازم یدکی خودرو در تهران

یدک فیت پخش کننده لوازم یدکی در بازار تهران مستقر است. اما این بدان معنا نیست که تنها به تهران محصول ارسال می کند بلکه بیش از ده سال است که قطعات و محصولات یدک فیت از رشت و یزد و جنوب و شمال گرفته تا غرب و شرق ایران را ساپورت می کند.

کد خبر: ۲۰۳٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha