۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
نخستین جشنواره ملی حکمت در تهران برگزار می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نخستین جشنواره ملی حکمت در تهران برگزار می‌شود

پرند- اکبری، رئیس شهرک صنعتی پرند از برگزاری نخستین جشنواره ملی حکمت با شعار حمایت از کالای ایرانی، میعاد ملی، تولید داخلی در بهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری نخستین جشنواره ملی حکمت با شعار حمایت از کالای ایرانی، میعاد ملی، تولید داخلی در نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: این جشنواره با محوریت راهکارهای تحقق اهداف اقتصادی و شیوه های افزایش توانمندسازی توسعه صادرات و دیپلماسی منطقه برگزار می‌شود.

وی تحقق اهداف دانش بنیان و اشتغال مولد، بررسی نقش تولید کنندگان و دولت در افزایش تولید ملی و کالای ایرانی و راهکارهای افزایش دهنده بهره‌وری کارمندان و سرمایه در زمینه ارتقای ملی و کالاهای ایرانی را از جمله اهداف این همایش دانست.

رئیس شهرک صنعتی پرند بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی مدیران و سازمان های برگزیده اقتصادی مطابق ماده ۲۰ سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

اکبری افزود: برگزاری این جشنواره از سوی ستلد رفع موانع تولید، وزارت داه، مسکن و شهر سازی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تاریخ نوزدهم بهمن ماه امسال برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۳٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha