۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
۳۷ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

۳۷ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شده است

کرمانشاه- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: بر اساس سامانه رصد، ۳۷ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، مختار احمدی اظهار کرد: بر اساس برنامه زیست بوم ملی اشتغال کشور و هدف‌گذاری که با دستور رئیس جمهور در شورای عالی اشتغال کشور در ابتدای سال جاری، مبنی بر ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی بود.

وی افزود: تا به امروز مشخصات ۳۷ هزار فرصت شغلی توسط کاربران دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه در سامانه ملی رصد ثبت شده و هم اکنون عملکرد استان ۸۰ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه تصریح کرد: برای اولین بار کار راستی آزمایی و نظارت بر اشتغال‌های ایجادی، توسط دولت سیزدهم آغاز شده و بر اساس دستورالعمل پایش، نظارت در سه مرحله انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پایش نظارت ابتدا به صورت پیامکی و در مرحله دوم به صورت تلفنی و در نهایت نظارت میدانی صورت خواهد گرفت و بر حسب دستور قرارگاه نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغالزا، از روز شنبه هشتم بهمن تا ۲۰ اسفند نظارت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح‌هایی که در سامانه رصد ثبت شده است توسط مراکز کارآفرینی بخش خصوصی مورد نظارت قرار می‌گیرد سپس میزان انحراف طرح‌ها بررسی و گزارش آن ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha