۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
بررسی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد

بررسی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر کشور، رئیس بنیاد مسکن و دبیر اجرایی مکران با حضور در کمیسیون عمران به بیان پیشنهادات و درخواست های خود پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۲ پرداختند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص بررسی بندها و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان اجرایی کشور بود.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در ابتدای نشست احمد وحیدی وزیر کشور ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه های مدیریت پسماند، حمل و نقل عمومی و عقب ماندگی در نوسازی این ناوگان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پیشبرد برنامه‌های ایجاد شهر هوشمند، تامین ماشین آلات آتش‌نشانی و بروزرسانی طرح‌های هادی و تفصیلی، سازمان مدیریت بحران و... و. به بیان پیشنهادات مربوط به لایحه بودجه سال آتی و درخواست‌های خود از کمیسیون عمران مجلس پرداخت.

وی ادامه داد: در ادامه نشست میزبان حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران بودیم. وی توضیحاتی در خصوص موانع و چالش‌های پیش روی توسعه سواحل مکران به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت کشور و تبدیل مکران به هاب منطقه در حوزه، اقتصادی، انرژی و ترازیتی و همچنین مرکز احداث صنایع آب بر و وجود مشکلات زیر ساختی آن اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: همچنین اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در صحن کمیسیون گزارشی از پیشرفت برنامه‌های ساخت مسکن روستایی و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا ارائه کرده و سپس پیشنهادات و درخواست های خود را در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ بیان کرد. نمایندگان نیز هرکدام به بیان نظرات و پیشنهادت خود پیرو اولویت های دستگاه‌ها حاضر پرداختند.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha