۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
اقدامات لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شود
نماینده مردم تبریز در مجلس:

اقدامات لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شود

متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: بازنشستگان آیینه ما هستند و به سرعت باید اقدامات لازم برای همسان سازی آنها صورت گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح الله متفکر آزاد در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای مردم زلزله زده خوی و تاکید بر رسیدگی به امورات مردم این منطقه گفت: رئیس جمهور و هیات دولت، آذربایجان قطب تولید و صنعت کشور است، اما اکنون سرمایه گذاران به دلیل نداشتن برق کافی به استان های دیگر می روند که نمی توان از این موضوع به راحتی عبور کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ادامه داد: توسعه آذربایجان، توسعه ایران است، هر چه سریعتر فکری برای تاسیس نیروگاه های جدید برق در استان ما داشته باشید و در مگا پروژه های ملی تاسیس نیروگاه های جدید را در نظر بگیرید و هرچه سریعتر انرژی های نو را پیشران قرار دهید.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: حضرتعالی وعده استقلال مس آذربایجان را دادید، اما پیشرفت جدی در این حوزه مشاهده نمی شود، خواهشمندم اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

متفکرآزاد گفت: بازنشستگان آیینه ما هستند و به سرعت باید اقدامات لازم برای همسان سازی آنها صورت گیرد.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha