۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
تقدیر وزیر کار از رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

تقدیر وزیر کار از رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

وزیر کار از تلاش‌های رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اعضای کمیته تخصصی ارتقای بهره وری این سازمان در اجرای هرچه بهتر نهادینه سازی فرهنگ و استقرار چرخه مدیریت بهره وری قدردانی کرد.

به گزارش بازار، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تقدیرنامه‌ای خطاب به غلامحسین حسینی نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از تلاش‌های ارزنده و اهتمام ایشان و اعضای کمیته تخصصی ارتقاء بهره وری این سازمان در اجرای هرچه بهتر نهادینه سازی فرهنگ و استقرار چرخه مدیریت بهره وری قدردانی کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: توسعه پایدار یکی از موضوعات اساسی در جوامع پیشرفته و در حال گذار محسوب می‌گردد که دستیابی به این مهم با کاربست مولفه‌های بنیادین امر بهره وری محقق می‌شود.

به همین دلیل دولت‌ها و سازمان‌ها نیز سعی دارند برای نیل به این مهم با افزایش بهره وری و از طریق ارتقاء کیفیت و کمیّت خدمات جامه عمل بپوشانند؛ لذا فراهم آوردن یک زندگی مناسب برای همه اقشار جامعه به همراه رفاه و آسایش نسبی بیش از پیش با نهادینه شدن این مهم میسر می‌باشد.

با عنایت به اهمیت خطیر نهادینه سازی فرهنگ بهره وری بدینوسیله از تلاش‌های ارزنده و اهتمام جنابعالی و اعضای کمیته تخصصی ارتقاء بهره وری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اجرای هرچه بهتر استقرار چرخه مدیریت بهره وری در وزارت متبوع و همچنین تعامل با کمیته‌های تخصصی ارتقاء بهره وری دستگاه تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم در دولت مردمی سیزدهم با توکل بر خداوند متعال و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) موفق و مؤید باشید.

کد خبر: ۲۰۳٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha