۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
اجرای همزمان ۱۹ پروژه آبرسانی در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای همزمان ۱۹ پروژه آبرسانی در استان بوشهر

بوشهر- رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر از اجرای همزمان ۱۹ پروژه آبرسانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۱ پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدهادی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی بویژه در حوزه مسکن و آبرسانی و در بخش‌هایی که مطالبات مردمی دارد جزو اولویت‌های استان بوشهر است.

وی افزود: در حوزه سدسازی و همچنین تاسیسات آب شیرین کن شاهد اجرای چندین پروژه مهم و اساسی در شهرستان‌های مختلف استان هستیم که تکمیل آنها مورد تاکید قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به خشکسالی‌های پیاپی در استان بوشهر، منابع آبی زیرزمینی و همچنین ذخایر سدهای استان جوابگو نیست و تکمیل طرح‌های آب شیرین کن مهم‌ترین راهکار برای قطع وابستگی آب شرب استان بوشهر است.

رستمیان از اجرای همزمان ۱۹ پروژه آبرسانی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۹ پروژه بزرگ آبرسانی شامل آب شیرین کن و آبرسانی و خط انتقال و ایستگاه پمپاژ و همچنین ایجاد مخازن بتنی در شهرستان‌های مختلف استان اجرایی و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: ۱۱ پروژه از این پروژه‌ها تا پایان بهمن ماه سال جاری و با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رستمیان گفت: همچنین ۸ پروژه نیز با سرمایه ‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده که امیدوارم در موعد مقرر تکمیل شوند.

کد خبر: ۲۰۳٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha