۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
لزوم ارائه الگوهای جدید در حوزه حسابرسی با رویکرد نظارت برخط

لزوم ارائه الگوهای جدید در حوزه حسابرسی با رویکرد نظارت برخط

رئیس دیوان محاسبات در نشست هم اندیشی با مدیران مراکز پژوهشی و فعالان حوزه فناوری اطلاعات بر لزوم ارائه الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از دیوان محاسبات کشور، جلسه هم اندیشی با مدیران مراکز پژوهشی و فعالان حوزه فناوری اطلاعات با حضور دکتر سید احمدرضا دستغیب برگزار شد.

در این جلسه که مسئولانی از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، پارک اندیشگاهی دانشگاه تهران و جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اندیشکده ها حاضر بودند، مسائلی همچون بهبود روند بودجه ریزی، ارزیابی الکترونیک در برنامه های آتی دیوان محاسبات و هم افزایی متقابل میان دستگاه های نظارتی و حسابرسی عملکرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

احصای نقاط قوت و ضعف و ارائه الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و همچنین تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط، از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

سید احمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، خواستار تعمیق و گسترش هم افزایی ها میان ارکان این نهاد نظارتی با مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاهی شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha