۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
تمام پروازهای فرودگاه بین‌ المللی تبریز با وجود بارش شدید برف درحال انجام است
مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌ شرقی:

تمام پروازهای فرودگاه بین‌ المللی تبریز با وجود بارش شدید برف درحال انجام است

تبریز- مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌ شرقی گفت: باند فرودگاه بین‌ المللی شهید مدنی تبریز باوجود بارش شدید برف باز است و تمام پروازها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی صفایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش شدید برف در تبریز گفت: در پی بارش برف سنگین، سرمای شدید هوا از بامداد امروز عملیات برف روبی از بامداد امروز انجام شد.

وی ادامه داد: تمام پروازها انجام می شود و مشکلی در این خصوص نداریم. هم اکنون نیروهای فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز نیز در هر دو باند فرودگاه عملیات های برف روبی را انجام می دهند. تمام پروازها طبق برنامه قبلی به صورت منظم در حال انجام است.

صفایی ابراز داشت: پروازهای دیشب و دو پرواز امروز صبح فرودگاه بین المللی تبریز نیز انجام شد و مسافران آن به مقصد انتقال یافته‌اند. هر دو باند فرودگاه شهید مدنی تبریز باز است.

وی اظهار داشت: گروه ایمنی زمینی فرودگاه تبریز اقدام به برف روبی و یخ زدایی باند کرده و آن را برای نشست و برخاست هواپیماها آماده کرده اند.

وی همچنین در پایان اظهار داشت: مسافران فرودگاه شهید مدنی تبریز قبل از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پرواز خود با اطلاعات پرواز این فرودگاه به شماره های ۱۹۹ و ۳۵۲۳۴۷۰۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۲٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha