۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
سازمان‌های دولتی فارس مجاز به خرید از فروشندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد نیستند
استاندار فارس:

سازمان‌های دولتی فارس مجاز به خرید از فروشندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد نیستند

شیراز- استاندار فارس گفت: سازمان‌های دولتی مجاز به خرید از فروشندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد نیستند.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در نشست شورای استاندارد فارس بیان کرد: رعایت استاندارد در محصولات و تولیداتی که با سلامت مردم سروکار دارند، خط قرمز است و برای ما اهمیت ویژه ای دارد. سامانه تولید تا استفاده مصالح ساختمانی، بایست مورد استفاده فروشندگان در استان فارس قرار گیرد؛سازمان های دولتی نیز از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی که محصولات آنها استاندارد نیست، نباید خرید داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات شاخص اداره کل استاندارد در خصوص حفظ حقوق و منافع مردم، اظهار کرد: هر جا که موضوع سلامت مردم مطرح است وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی اداره کل استاندارد این‌است که از بروز تخلف جلوگیری و مقابل آن محکم بایستد.

استاندار فارس با بیان اینکه مصالح ساختمانی آن قسمتی که با سلامت مردم سروکار دارد خط قرمز ماست و برای ما اهمیت ویژه ای دارد، به راه اندازی سامانه تولید تا استفاده مصالح ساختمانی استاندارد اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در صورتی که از خدمات این سامانه استفاده نکنند، در استان فارس حق فروش مصالح غیر استاندارد را ندارند.

ایمانیه تأکید کرد: سازمان های دولتی از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی که محصولات آنها استاندارد نیست، نباید خرید داشته باشند.

استاندارد مواد غذایی توسط سازمان‌های دولتی رعایت شود

نماینده عالی دولت در فارس بر اهمیت حساسیت لازم بر استاندارد مواد غذایی تأکید کرد و افزود: استاندارد لازم در این حوزه بویژه توسط سازمان های دولتی باید رعایت شود.

استاندار فارس در پایان این نشست در خصوص مواد غذایی حلال پیشنهاد داد تا چهار سازمان گمرک، صمت، جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی بسته‌های تشویقی خود را ارسال کنند و اداره کل استاندارد نسبت به انعقاد تفاهم نامه چند جانبه اقدام کند.

کد خبر: ۲۰۲٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha