۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
مشکلات گمرک آستارا در کارگروهی ویژه بررسی شود
رئیس کل گمرک:

مشکلات گمرک آستارا در کارگروهی ویژه بررسی شود

رئیس کل گمرک بر تشکیل یک کارگروه ویژه با حضور معاونین گمرک در گمرک آستارا تاکید کرد، تا مشکلات اصلی این گمرک با حضور معاونان گمرک، از نزدیک بررسی و حل شود.

به گزارش بازار، پس از دستور رئیس جمهوری به دستگاه‌های مسئول در مرز آستارا و دستگاه دیپلماسی جهت بررسی مشکل صف کامیون‌ها در این مرز، رئیس کل گمرک ایران روز گذشته از گمرک آستارا بازدید کرد.

محمد رضوانی فر پس از پایان برنامه‌های روز جهانی گمرک، طبق دستور رئیس جمهور، به گمرک آستارا سفر و از قسمت مختلف این گمرک از جمله محوطه در حال ساخت گمرک آستارا، پل مرزی مشترک، ورودی مرزی، سالن ارزیابی، باسکول و اسکن و ورودی مرزی خروج کامیون‌ها و پنجره واحد مرزی بازدید بعمل آورد و از نزدیک ضمن دیدار با کارکنان این گمرک که در روز تعطیل در حال خدمت رسانی به ارباب رجوع بودند از خدمات و زحمات آن‌ها تشکر کرد.

رئیس کل گمرک ایران در این بازدید با اشاره به دستور رئیس جمهور به دستگاه‌های مرتبط مرزی در تجارت خارجی کشور و دستگاه دیپلماسی جهت روانسازی و تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز آستارا، به حضور خود در گمرک آستارا اشاره کرد و افزود: من بعد مراحل و روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، محوطه سازی و ساختمان ایکس ری در حال ساخت این گمرک روزانه باید گزارش گردد تا به طور مستمر تا اجرای کامل آن پیگیری شود.

بیش از یک ماه است که تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی به مقصد روسیه و جمهوری آذربایجان در مرز آستارا با اخلال مواجه شده و موجب خسارت به کالاها و بالا رفتن هزینه حمل و نقل شده است.

کد خبر: ۲۰۲٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha