۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
تصمیم آمازون برای تولید NFT اختصاصی و ورود به بازار رمزارزها
یک منبع آگاه خبر داد؛

تصمیم آمازون برای تولید NFT اختصاصی و ورود به بازار رمزارزها

یک منبع آگاه نزدیک به آمازون از تصمیم این شرکت آمریکایی برای ورود به چهان «وب ۳» و دارایی های دیجیتال از جمله تولید NFT ها خبر داد.

به گزارش بازار؛ یک منبع آگاه نزدیک به آمازون از تصمیم این شرکت آمریکایی برای ورود به چهان «وب ۳» و دارایی های دیجیتال از جمله تولید NFT ها خبر داد.

بر اساس این گزارش، آمازون که بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان به حساب می آید، قرار است از طریق صنعت بازی های آنلاین مبتنی بر وب ۳ وارد دنیای NFTها شده و به تولید فروش این نوع توکن ها بپردازد.

وب سایت «بلاک ورکز» با اعلام این خبر از قول منبع آگاه یاد شده، مدعی شد که مدیران آمازون در حال کار بر روی طرح های اولیه برای ورود به بازار NFTها هستند و به احتمال زیاد، در ماه آوریل سال جاری به طور رسمی وارد این بازار خواهند شد.

گفته می شود با توجه به شرکای تجاری بزرگ آمازون در صنعت بازای های آنلاین و بلاکچین، به احتمال زیاد، این پروژه موفقیت های بزرگی برای این غول فروشگاهی جهان رقم خواهد زد. منبع این خبر در گفتگو با یلاک ریواردز اعلام کرده که آمازون قصد دارد توکن های NFT خود را برای بازی های اختصاصی طراحی شده توسط این شرکت به فروش رسانده و از این طریق، فضای لازم برای مبادله آنها را نیز فراهم سازد.

لازم به ذکراست، آمازون فعالیت خود در زمینه تحقیق و توسعه بر روی وب ۳ و صنعت بلاکچین را از سال ۲۰۲۱ آغاز نموده و اکنون به ادعای بلاک ریواردز، قصد دارد در مسیر رهبری بازار ارزهای دیجیتال و NFTها گام بردارد.

کد خبر: ۲۰۲٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha