۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
بودجه ۳۳ هزار میلیارد ریالی شهرداری همدان تحویل شورای شهر شد
توسط شهردار؛

بودجه ۳۳ هزار میلیارد ریالی شهرداری همدان تحویل شورای شهر شد

همدان - شهردار همدان گفت: بودجه پیشنهادی ۳۳ هزار میلیارد ریالی شهرداری همدان تقدیم شورای شهر همدان شد.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به تقدیم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ به شورای شهر عنوان کرد: بودجه سال آینده با رویکرد توجه به مطالبات شورای اسلامی شهر همدان، یک بودجه شفاف و مبتنی بر خزانه داری است.

سید مسعود حسینی گفت: بودجه‌ سال آینده ۳۳ هزار میلیارد ریال و عدد منابع و مصارف متوازن است.

وی با اشاره به مقایسه‌ بودجه سال گذشته و سال آینده افزود: امسال جمع مأموریت‌ها و تعهدات شهرداری همدان ۶۴ درصد بوده و هزینه‌های نگهداشت شهر ۳۶ درصد به میزان ۷۸۰ میلیارد تومان است.

شهردار همدان با اشاره به تفاوت در بودجه امسال عنوان کرد: تعهدات قطعی شده سنواتی جزو مصارف بودجه عمرانی لحاظ می‌شود و جمع کل مأموریت‌ها و تعهدات بودجه سال ۱۴۰۲ که بودجه عمرانی و توسعه‌ای محسوب می‌شود دو هزار میلیارد تومان است و هزینه نگهداشت شهر و هزینه جاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی به بودجه عمرانی دو هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و افزود: هزینه جاری از ۷۸۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

شهردار همدان به سهم منابع درآمدی و جمع درآمد عمومی از بودجه کل اشاره کرد و سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی بودجه مشارکتی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و عمومی را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت:‌ موضوع سرمایه‌گذاری برای ما امر ویژه‌ است و از اهمیت زیادی برخوردار است که در این راستا چندین پروژه و ابرپروژه از جمله بازار خودرو، پارک آمادای ، کارخانه سیمان و کبابیان را تعریف خواهیم کرد که کار مطالعاتی آن انجام شده است.

کد خبر: ۲۰۲٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha