۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
ترانزیت ۷ میلیون تن کالا در کشور
معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد؛

ترانزیت ۷ میلیون تن کالا در کشور

رامسر- معاون پارلمانی و مجلس رئیس جمهور گفت: طی شش ماه گذشته هفت میلیون تن کالا از مسیر ایران به کشورهای مختلف ترانزیت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی صبح جمعه در جمع دانشجویان رامسری با اشاره به این که کریدور شمال - جنوب برای کشور درآمدزا است، خواستار تسریع در تکمیل راه آهن آستارا - رشت شد.

وی با به تلاش های دولت در حوزه های مختلف از جمله اجرای رتبه بندی معلمان و رفع کمبودها و بدهی های از قبل مانده اشاره و اضافه کرد: برای تحقق اهداف رونق صادرات را طبق اولویت بندی در دستور کار قرار داده است.

وی اجرای پروژه های مختلف صنعتی و معدنی و حمایت از شرکت های دانش بنیان را از جمله تلاش های دولت بیان کرد و گفت: خریداری بیش از هفت میلیون تن گندم، رفع مسائل مالی و کمبودهای آبرسانی از دیگر اقدامات دولت به شمار می رود.

حسینی با اظهار این که طی شش ماه اخیر هفت میلیون تن کالا از مسیر ایران ترانزیت شده است، ترانزیت کالا را سبب کسب درآمد برای کشور بیان کرد و گفت: باید نسبت به تقویت کریدور شمال - جنوب اقدام کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور،با اشاره به تصویب طرح جوانی جمعیت از تخصیص بیش از ۶۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج نیمه اول سال به زوج های جوان خبر داد.

کد خبر: ۲۰۲٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha