۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
تدوین برنامه های ایدرو بر اساس سیاست‌های وزارت صمت
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت تأکید کرد

تدوین برنامه های ایدرو بر اساس سیاست‌های وزارت صمت

صبوری دیلمی، مدیر کل دفتر وزارتی وزارت صمت در مراسم معارفه رئیس جدید ایدرو با تأکید بر ضرورت تحکیم جایگاه توسعه ای ایدرو، تصریح کرد: سرپرست جدید ایدرو بر اساس این سیاست‌های مدون معاونت امور صنایع وزارت صمت برنامه‌های منظم و اقدامات عملی خود را به جلو ببرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، محمد حسن صبوری دیلمی در این مراسم که با حضور مهدی صادقی نیارکی« معاون امور صنایع وزارت صمت» برگزار شد، با اشاره به برخی سوابق سرپرست جدید سازمان ایدرو گفت: امیر بیات روحیه با صلابتی دارند و بسیار مسلط در خصوص اهداف و برنامه های خود صحبت می کنند که این موضوعی مهم و قابل اتکا در دوران مدیریت ایشان خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه سازمان توسعه ای ایدرو نیاز به دمیدن یک روح و نفس تازه در کالبد خود داشته است، تصریح کرد: این سازمان توسعه ای در پیشبرد اهداف توسعه ای صنعت باید به نقش و جایگاه اصلی خود بازگردد.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت صمت با اعلام اینکه سیاستگذاری های امور صنایع توسط معاونت امور صنایع انجام می شود، گفت: رییس ایدرو بر اساس این سیاست‌های مدون باید برنامه‌های منظم و اقدامات عملی خود را به جلو ببرد.

گفتنی است که طی مراسمی با حضور مدیران وزارت صمت و ایدرو، امیر بیات به عنوان سرپرست جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی شد.

در کارنامه بیات سوابق متعددی چون مدیر عامل شرکت های لیدکو سازمان گسترش، فیدکو رئیس و عضو هیئت مدیره شرکتهای آلومینیوم ایران، فراساحل، مجری طرحهای بیوایمپلنت، بانک خون بند ناف رویان، واکسن تب برفکی، کود بیولوژیک از نوع باکتر به چشم می خورد. وی همچنین مسئولیت های اجرایی در شرکت های ایران دوچرخ، گروه صنعتی حدید و سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد داشته است.

کد خبر: ۲۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha