۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
حمایت ویژه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در فارس
استاندار فارس خبر داد؛

حمایت ویژه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در فارس

شیراز- استاندار فارس گفت: با توجه به توانمندی های استان فارس در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، از سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی در فارس به طور ویژه حمایت می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در جلسه‌ ای که با حضور بابک عباسپور و علی براتی از سرمایه گذاران حوزه تأسیسات نفت و گاز و پتروشیمی کشور در محل استانداری برگزار شد، گفت: استان فارس با توجه به ظرفیت‌های موجود، یکی از نقاط مستعد سرمایه گذاری در کشور است و با توجه به همین ظرفیت‌ها، استانداری فارس از هرگونه سرمایه گذاری در این استان استقبال می‌کند.

استاندار فارس به حمایت همه جانبه تمام دستگاه‌های مرتبط برای تسهیل در صادرات محصولات تولیدی این مجموعه تاکید کرد.

توسعه صنعتی اقلید

در این جلسه علی براتی با ارائه گزارشی از سرمایه گذاری این مجموعه در شهرستان اقلید و دیگر نقاط استان فارس گفت: با حمایت و همراهی مسئولان شهرستانی و استانی به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف صنعت در سطح شهرستان اقلید و استان فارس خواهیم بود که می‌تواند کمک شایانی در بحث اشتغالزایی در استان فارس باشد.

همچنین در جلسه معاون اقتصادی استاندار فارس بر افزایش سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف توسط شرکت‌های داخلی تاکید کرد.

محسن ربانی زاده به تبیین ظرفیت‌های مستعد اقتصادی و ظرفیت ویژه حقوقی استانداری فارس در راستای هموارسازی مسیر سرمایه گذرای موفق در استان پرداخت و گفت: سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف و بنا به پتانسیل‌های موجود هر منطقه از استان فارس از موارد مورد تاکید مدیران این استان است و هموارسازی مسیر سرمایه گذاری به نحوی که بهترین اتفاق ممکن رخ دهد از اهداف مجموعه استانداری می‌باشد.

عباسپور در این جلسه از توان ۱۰ هزار میلیارد تومانی سرمایه گذاری در شهرستان اقلید و دیگر نقاط استان فارس خبر داد و افزود: سرعت در اجرای طرح‌های اقتصادی و صنعتی و راه اندازی پروژه‌های مورد نظر در حداقل زمان از دیگر توانایی‌های این گروه سرمایهگذاری است.

کد خبر: ۲۰۲٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha