۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
۵ مدل کیف و کفشی که هر خانمی باید داشته باشد

۵ مدل کیف و کفشی که هر خانمی باید داشته باشد

از مهم‌ترین آیتم‌های موجود در استایل خانم‌ها کیف و کفش می‌باشد.

به گزارش بازار، از مهم‌ترین آیتم‌های موجود در استایل خانم‌ها کیف و کفش می‌باشد. معمولا کفش‌ها عامل خوشحالی یا ناراحتی‌ ما هنگام راه رفتن هستند. چاشنی یک استایل زیبا با کفش کالج زنانه یا کفش اسپرت دخترانه کیف جذابی در کنار آن است. انواع مختلفی از کیف زنانه در دنیای مد وجود دارد که می‌توان با هر استایلی آن را ست کرد.

دنیای کفش‌ها مجموعه‌ای گسترده از هر نوع سلیقه است. در سرزمین مد این مجموعه هر روز گسترده‌تر از دیروز می‌شود. با اینکه می‌توان گفت به غیر از سایز کفش دیگر تفاوتی بین کفش‌های مردانه و زنانه وجود ندارد، اما هنوز هم تنوع کفش‌های زنانه بیشتر از کفش مردانه است.

در انواعی از کفش‌های موجود در بازار کفش کالج زنانه و کفش اسپرت دخترانه حرف اول را می‌زنند و طرفداران بسیاری دارند. البته خود کفش اسپرت دخترانه به دسته‌های زیادی تبدیل شده و انواع مختلفی دارد.

می‌توان گفت کفش اسپرت دخترانه در جای خود دنیای جداگانه‌ای را پوشش می‌دهد. از هر رنگ و استایل و متناسب با هر نوع سلیقه. امروزه کفش اسپرت در هر مکانی قابل استفاده است و دیده شده که افراد حتی در مجالس عروسی نیز کفش اسپرت پوشیده‌اند.

یکی از ویژگی‌های کفش اسپرت بدون مرز بودن آن است. یعنی هر فرد با هر شخصیت، استایل و سلیقه‌ای حداقل یک کفش اسپرت در خانه خود دارد.

مدل‌های رایج کفش‌های اسپرت در بین خانم‌ها

  • جردن

  • ونس

  • آل استار

  • کانورس

  • کتونی ورزشی (نایک و آدیداس)

کفش کالج زنانه

یکی از انواع کفش‌های زنانه که بین خانم‌ها، مخصوصا بین ۲۵ تا ۴۰ سال طرفداران بسیاری دارد، کفش کالج زنانه می‌باشد. این کفش به دلیل راحتی، سادگی، سبک و انعطاف پذیری خود راه رفتن را راحت می‌کند. همچنین با شکل جذاب و در عین حال ساده‌ای که دارد، در محیط‌های مختلفی از آن استفاده می‌‍شود(سرکار، دانشگاه، مدرسه، مهمانی و …).

در اوایل فرآیند توزیع کفش کالج زنانه، آن‌ها در یک مدل (کلاسیک) و رنگ معینی تولید می‌شدند؛ همین دلیل کاربرد آن‌ها محدود می‌ساخت. اما امروزه شاهد تنوع در مدل‌های کفش کالج دخترانه، کالج زنانه مجلسی و ... در رنگ‌های متنوعی است. همین امر انتخاب و خرید را برای ما دشوارتر کرده است. به عبارتی می‌توان کفش کالج را نیز به عنوان کفش اسپرت نام برد اما به طور کل کفشی مدرن و کلاسیک است.

در واقع نام اصلی کفش‌ کالج، لوفر بوده که با ورود به کشور ما این نام بنا به دلایلی نامشخص به کالج تغییر یافته. بنابراین اگر جایی نام لوفر به گوش‌تان خورد در واقع صحبت از همان کفش کالج است.

انواع کالج‌ها

  • کالج‌های طرح‌دار

  • کالج‌های دارای سگک، پاپیون، منگوله یا پاشنه کوتاه

  • کالج‌های ایتالیایی

  • کالج‌های بلژیکی

  • کالج‌های آرلان

  • کالج‌های وایلد اسمیت

معمولا از جنس جیر هستند و در میان جوانان انگلستانی بسیار رایج بوده و جزء پرمخاطب‌ترین لوفرها است.

  • کالج‌های پنی

این کالج‌ها از نوع چرم طبیعی و گاهی از نوع ورنی هستند. این لوفر نوار و تسمه بزرگ و پهنی است که در ساخت این محصول بکار رفته و روی قسمت بالایی آن دوخته شده است.

  • کالج‌های قایقی

در قسمت رویه خود دارای بخش‌های تزئین شده ریش ریش است و زنگوله‌ای در آن قسمت آویزان شده. دور تا دور کفش بندهایی دوخته شده که به زیبایی این محصول را دوچندان کرده.

۵ مدل کیف و کفشی که هر خانمی باید داشته باشد

کیف زنانه برای انواع استایل‌ها

یکی از معیارهای خرید کیف زنانه به کاربرد و سلیقه آن فرد بستگی دارد . کیف‌ها هم مانند کفش‌ها انواع مختلفی دارند و بسته به نیاز افراد اندازه و سبک و فضای مختلفی دارند.

بیشتر سنین ۱۵ تا ۲۸ از کوله پشتی برای حمل وسایل خود استفاده می‌کنند. اما می‌توان گفت کوله پشتی برای کسانی مناسب است که در روز وسایل زیادی را با خود حمل می‌کنند، یا راحت‌تر هستند که کیف مورد نظر را روی دوش خود بگذارند به جای اینکه دستشان بگیرند.

از طرفی دیگر بیشتر خانم‌هایی که تیپ‌های رسمی و اداری می‌زنند از کیف‌های دستی جنس چرم استفاده می‌کنند.

معمولا خرید کیف زنانه برای خانم‌ها مسئله مهمی است. چرا که مواردی بسیاری را با خود حمل می‌کنند و این یعنی تحمل وزن معینی روی دوش خود. پس سبک و جادار بون کیف دستی بسیار مهم است؛ مخصوصا برای مادرانی که وسایل کودکان خود را نیر کنار وسایل خود حمل می‌کنند. در کنار آن اگر کیف مناسبی را انتخاب نکرده باشید و استاندارد نباشد باعث آسیب رسیدن به شما خواهد شد. برای خرید کیف زنانه بیشتر اولویت برای روی کاربرد آن است اما خانم‌ها معمولا یک کیف مجلسی نیز بین کیف‌های خود دارند که معمولا رنگی از را خریداری می‌کنند که بتوانند با بیشتر رنگ‌ها آن را ست کنند.

به تازگی نوعی کیف کمری نیز مخصوص خانم‌ها رواج پیدا کرده که در حد کیف پول و موبایل چند چیز کوچک دیگر جای دارد و بیشتر با استایل‌های اسپرت استایل می‌شود اما می‌توانید با مدل‌های دیگر از لباس نیز آن را ست کنید.

کیف‌های کوچکی به اندازه کف دست یا کمی بزرگتر نیز رایج شده که صرفا برای زیبای استفاده می‌شوند و استفاده زیادی نمی‌توان از آن کرد.

۵ مدل کیف و کفشی که هر خانمی باید داشته باشد

جمع بندی

یکی از معیارهایی استایلیست‌ها در ست کرد لباس‌ها باهم، انتخاب رنگ یکسانی بین کفش و کیف است. این باعث زیبایی آن استایل و رعایت تعادل رنگ بین آن‌هاست. این مسئله در لباس‌پوشیدن خانم‌ها مخصوصا در حال حاضر بسیار گسترده شده. پس جای تعجبی ندارد اگر افراد زیادی را مشاهده کنیم که رنگ کیف و کفششان با هم یکی است اما با بقیه لباس‌هایشان خیر.

کد خبر: ۲۰۲٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha